Skip to main content
Saatuani päivityksen kaapeli-modeemiini huomasin etta valittavana oli siltaava tila, yritin aktivoida mutta en tiennyt että siihen pääsee käsiksi osoitteesta 192.168.100.1, oli myöhä ja en ehtinyt kokeilla sen enempää, joten palautin tehdasasetukset ja nyt sitä valintaa ei enää ole olemassa.

Olisko mahdollista saada takaisin, tai että te aktivoisitte siltaavan tilan?
Hei kurjalain3,

Välitetty siltauspyyntö eteenpäin!
Hei

Uusi modeemi saapui ja tarvitsisin myös siltausmahdollisuuden. Kiitos.
Moikka Hanneko!

Laitoin pyynnön eteenpäin.
Mullekki pitäs toi siltaava saada kans
Moi VebZku,

Laitoin pyyntöä eteenpäin.
Hei

Hankin äskettäin Asuksen RT-AC68U:n ja ajatuksena oli antaa se hoitaa kaikki toiminnot. Laitoin modeemin siltaavaan tilaan ja innostuin nähtävästi säätämään hiukan liikaa koska oli pakko resetoida purkki ( taidan arvata missä meni 😃 ) Nyt kun haluaisin yrittää uudestaan niin koko bridged mode on valikoista hävinnyt, on vain Dhcp ja static ip tarjolla. Voiko Sonera jotenkin tehdä tämän ? Firmis on suhteellisen uusi (epc3825-v302r125574-140405c.bin/Apr 5 02:32:49 2014)
Miksi haluaisin näin tehdä ? Cisco käy huomattavan lämpimänä, kuten myös käyttäjät 😃 ja esim. tiputtaa verkosta laitteet jos niitä on paljon yhtä aikaa ja sulkee esim. pleikkarin.
Minullakin Cisco EPC3825 josta puuttuu siltausmahdollisuus.

Pystyin ennen kyllä vaihtaa sen siltaavaksi mutta resettoinin jälkeen en enää pysty.
Moi Hengarn!

Laitoin pyynnön eteenpäin. Ilmoitamme tekstiviestillä kun päivitys on valmis.
Hei Koivux!

Kyllä se täältä onnistuu. Laitoin pyyntöä eteenpäin ja ilmoitamme teksiviestillä, kun päivitys on valmis.
Kiitos

Ilmoitusta odotellessa 🙂
Mullakin pääsi häviämään toi siltaus vaihtoehto kun resetoin boxin. voisitteko laittaa päivitystä??
Hei z0ni87,

Hetkisen kuluttua siltaus pitäisi taas olla valittavissa.
Mulle tuli just Ciscon modeemi eikä sitä saa siltaavaaksi, saisinko päiviytksen?
Hei Jore67!

Tottakai 🙂

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset ->
Profiili -> Asiakasnumero) niin saadaan päivitys oikealla modeemille.
Tuomas- kirjoitti:
Hei Jore67!

Tottakai 🙂

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset ->
Profiili -> Asiakasnumero) niin saadaan päivitys oikealla modeemille.


Lisätty
Moi Jore67!

Nyt pitäisi olla siltauksen taas mahdollista.
Hei,

Tännekin tarvisin päivityksen, jotta saisin modeemin taas siltaavaksi. Kiitos!
Päivitystä odottelen vieläkin...
Moro busmalis!

Laitoin verkonhallintaan viestiä että päivittävät sinun modeemin jotta saat sen siltaavaksi.
Jos vain mahdollista, niin saisikos tännekin tuon päivityksen "siltaavaksi". Oma routteri ei oikein tykkää muuten. 🙂
Moro ville86!

Laitoin verkonhallintaan työpyyntöä että päivittävät sinun modeemin jotta saat sen siltaavaksi. Sulle tulee viestiä kun päivitys on tehty.
Hei! Siltaus vaihtoehto ei näy meidän purkissa. Olisiko mahdollista saada se näkyväksi, koska netti katkeilee jatkuvasti reitittävässä tilassa. TV toimii todella hyvin ja samasta rasiasta tulee tv kaapeli ja Ciscoon kaapeli mutta jotenkin purkki hävittää jatkuvasti netin kun pelaan PS3 tai katselen elokuvia esim Netflixistä. Katkeaa ja palaa parin minuutin kuluttua takaisin mutta joskus kestää pitempää.Niin luulen että siltaus auttaa tähän.Ainakin ennen auttoi mutta olen joutunut resetoimaan purkin jolloin siltaus vaihtoehto hävisi.Vai onko teillä parempia vinkkejä antaa?
Moi Buudis,

Ilmoitellaan sinulle, kun siltaus on tehtävissä. Modeemista voisi myös koittaa ottaa laitteen oman palomuurin pois päältä modeemin hallinnan Security välilehdeltä. Samalla voi ottaa rastin pois kohdasta IP flood detection.
Hei,

Täällä on sama ongelma, resetoin ja puuttuu nyt siltaava tila.
Moi mika184,

Laitoin verkonhallintaan pyyntöä, että päivitetään modeemisi. Saat meiltä tekstiviestillä ilmoitusta, kun modeemi on taas sillattavissa.

Vastaa