Skip to main content
Saatuani päivityksen kaapeli-modeemiini huomasin etta valittavana oli siltaava tila, yritin aktivoida mutta en tiennyt että siihen pääsee käsiksi osoitteesta 192.168.100.1, oli myöhä ja en ehtinyt kokeilla sen enempää, joten palautin tehdasasetukset ja nyt sitä valintaa ei enää ole olemassa.

Olisko mahdollista saada takaisin, tai että te aktivoisitte siltaavan tilan?
Hyvä homma, kiitos.





Kalle- kirjoitti:
Moi mika184,

Laitoin verkonhallintaan pyyntöä, että päivitetään modeemisi. Saat meiltä tekstiviestillä ilmoitusta, kun modeemi on taas sillattavissa.

Siltaavaksi pitäisi itsellekkin saada, kun tuli hommattua oma reititin.
Jos sitten toimisi nettikin paremmin...
Moi jakosken,

Liittymästäsi näyttää olevan vikailmoitus hoidossa tällä hetkellä. Laitan käsittelijälle pyynnön, että päivittelee modeemisi korjauksen yhteydessä.
Hei.

Sama ongelma täällä. Olisiko mahdollista saada siltaava optio.
Moi arktinena,

Laitetaan sinullekkin siltauspyyntö eteenpäin jos voisit muokata tietoihisi laajakaistalaskulta löytyvän asikasnumerosi käyttäjätunnuksen tietoihin! (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)
Heip

Saisiko siltauksen myös tänne, jouduin resetoimaan laitteen niin tuo mahdollisuus katosi. Kiitos.
Hei,

Täällä on myös sama ongelma, bridge tila puuttuu valikoista. Eilen postista haettu uusi Cisco EPC3825 laite kyseessä.
Moi Hanneko,

Laitoin pyyntösi eteenpäin!
Moi Z3iZ3i,

Laitoin siltauspyyntöä eteenpäin! Saat vielä txt-viestillä kuittauksen kun homma on OK.
Antti- kirjoitti:
Moi Z3iZ3i,

Laitoin siltauspyyntöä eteenpäin! Saat vielä txt-viestillä kuittauksen kun homma on OK.


Kiitos nopeasta ja hyvästä palvelusta!
Moi,

Täällä näyttäisi olevan sama ongelma. Saisiko päivitystä, kiitos.
Moi mike-young,

Päivityspyyntö välitetty eteenpäin!
Hei.

Itsellänikin on tuo uusin firmis ja siltausta vailla. Saisiko tännekkin näkyviin?
Täälläkin tarvittaisiin bridge modea. Saiskos tuon?
Moi JonnyFox,

Korjaathan vielä oikean asiakasnumeron tänne tietoihin, niin saadaan hommaa eteenpäin 🙂
Jaakko- kirjoitti:
Moi JonnyFox,

Korjaathan vielä oikean asiakasnumeron tänne tietoihin, niin saadaan hommaa eteenpäin :)


Korjattu!
Morjes,

Laitoin tuosta äsken pyynnön eteenpäin. Saat vielä tekstarilla kuittauksen. Tämän jälkeen pitäisi modeemin siltaus olla mahdollista.
Jee! Hyvin toimii nyt! Cisco on nyt sillattu 🙂 Kiitos aspa ja tuki!
Hei,

Olisiko mahdollista saada tännekin päivitystä firmikselle?

Kiitos.
Moi,

saisinko kanssa Cisconi siltaavaksi.

Kiitos,
Moro jkfin!

Laitoin verkonhallintaan viestiä että päivittävät sinun modeemin jotta saat sen siltaavaksi.
Moro Daedalos ja Ckeri!

Daedalos: Laitoin verkonhallintaan työpyyntöä että laittavat modeemille pävivityksen jotta saat sen siltaavaksi.

Ckeri: Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin saadaan laitettua sullekin päivitystä tulemaan.
Moi,

liittymä on Ainan vanha joka vaihtui Soneraan. Asiakasnumero on muodossa ACO*******, kun syötän sen profiiliin se ei suostu tallentumaan sinne.
Jaa olisikohan tämä pyyntö pitänyt laittaa sittenkin tänne:
viewtopic.php?f=100&t=20342&p=95096#p95096

Asiakasnumeroa ei ole tiedossa ja käyttäjätunnusta ei kaiketi tuohon kenttään sitten huoli.

Redit]
Asiakasnumeroon tosiaan pääsee näköjään käsiksi kun tekee uuden tunnuksen pankkitunnuksien avustuksella ja linkittää ne laajakaistatunnuksen kanssa yhteen. Pelkillä laajakaistatunnuksilla ei asiakasnumeroa nää. Nyt siis asiakasnumero lisätty profiiliin tietoihin.
[/edit]
Moro Ckeri ja Aksul!

Onko teille tullut laajakaistatunnuksia soneralta? Jos on niin laittakaa sonera.fi omien sivujen kautta vikailmoitus ja kirjoittakaa siihen että haluatte modeemille päivitystä jotta saatte ne siltaavaksi. Tai voitte soittaa myös suoraan vikapalveluun 020690101. Tuo ei tosiaan mitään kirjaimia hyväksy tuohon asiakasnumero kenttään.

Vastaa