Skip to main content

Onko tätä modeemia mahdollista saada siltaavaksi mitenkään?



 



Edit RaMaria: HOX kaikki, Klaanissa autamme semmoisissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Eli hommat, jotka vaativat asiakastietojen tarkastelua, hoidetaan tuolla asiakaspalvelun puolella. Esimerkiksi nämä siltausasiat kannattaa ohjata vaikkapa Omien Sivujen kautta palvelupyynnöllä tuonne meidän vikapuolelle, auttavat siellä mielellään. :)

Moi annieveliinas

Laitoin työpyyntöä tästä eteenpäin. Saat tekstiviestitse vielä kuittauksen, kun siltausmahdollisuus on taas näkyvissä.
Hei,

olisi mukava saada tännekkin tuo modeemi siltaavaksi.

Kiitos etukäteen.

Saisikos tännekin siltaavan firmiksen. 

 

Jostain syystä modeemini päivitti äsken itsensä ei sillattuun tilaan, joten päivitystä tänne kiitos. :)


Moro @villeTku, tervetuloa Klaaniin! :)



 



Täällä yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, joten helpoin tapa hoitaa homma on vinkata Omien Sivujen kautta meidän tekniselle puolelle! Sieltä löytyy mahdollisuus palvelupyynnön lähettämiseen. :)


Täällä olisi myöskin tarvetta saada modeemi siltaavaan tilaan, onnistuuko?


Täällä olisi kanssa tarvetta saada modeemi siltaavaksi. Kiitos!

Täällä Klaanissa emme käsittele asiakastietoja, joten helpoin tapa hoitaa homma on vinkata Omien Sivujen kautta meidän tekniselle puolelle! Saavat sitä kautta hoidettua asian kuntoon :smileyhappy:


Voi satunnaiselle Klaanin käyttäjälle olla vähän vaikea ymmärtää, että keskustelupalstan nimen- ja alustanvaihto vaikuttaa palstalla saatavaan palveluun varisínkin kun vanhoja ketjuja on siirretty uuteen palstaan. :smileyembarrassed:


Voisiko modeemiini saada päivityksen, koska sitä ei voi muuttaa siltaavaksi?

Moikka @Tourneo  ja tervetuloa Klaaniin! Kiva että löysit tänne. :)



 



Voisit laittaa Omien Sivujen kautta vikailmotuksen, jolloin saadaan tuohon modeemiin päivitys. Sen jälkeen saat sen laitettua siltaavaan tilaan. :)


Näin teen, kiitos.

Saatko laitettua tännekin siten, että ilmaatuu siltaus valikko, kiitos.


Saisitko päivitettyä täältäkin Ciskon purkiston, kiitos.


Moikka moi @Eipystykeksiin ja tervetuloa Klaaniin!



 



 



Tässä ketjussa olikin jo puhetta siitä, että vikapuolelle kun on yhteydessä, pystytään tuo purkki siltaavaksi päivittämään. Eli vaikkapa Omien Sivujen kautta palvelupyyntöä tulemaan. :)


Hei! Mullakin pitäisi saada Cisco EPC3825 siltaavaan tilaan!


Morjens! Pitäisi saada modeemi siltaavaan tilaan.


 Voisit laittaa Omien Sivujen kautta vikailmotuksen, jolloin saadaan tuohon modeemiin päivitys. Sen jälkeen saat sen laitettua siltaavaan tilaan.


Täällä olisi myöskin tarvetta saada modeemi siltaavaan tilaan, onnistuuko?


 Sama kuin edellä :  Voisit laittaa Omien Sivujen kautta vikailmotuksen, jolloin saadaan tuohon modeemiin päivitys. Sen jälkeen saat sen laitettua siltaavaan tilaan.


Hups!

Emme valitettavasti voineet yhdistää sinua Soneran palveluun. Tarkista, että käytit Omille Sivuille sopivaa käyttäjätunnusta eikä selaimessasi ole jokin toinen Soneran verkkopalveluista avoinna. Voit yrittää kirjautua uudelleen omille sivuille tai yritysportaaliin.

Tuo teksti tulee kun yritän päästä omille sivuilleni laittamaan vikailmoituksen. Olisi kiva saada tuo mööpeli siltaavaksi.


Hei! Kokeile vielä kerran vaikka tämän linkin kautta : https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

Olisiko tuolla perjantaisella ulosmarssilla ollut jotain tekemistä tuon Hups! - jutun kanssa : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ajankohtaista/asiakastiedotteet/ulosmarssi


No nyt toimii :)
Nyt vain odotan että palvelupyyntööni vastataan ja päivitystä laitetaan tulemaan. :)


 Hei,

 

Päädyin tähän keskusteluun, kun olen pyrkinyt selvittämään kaapelimodeemin EPC3825 pätkimisongelmaa. Ongelmatikettikin tästä on avattu viimeksi 22.1.2016 mutta siitä ei ole kuulunut mitään.

 

Mahtaisikohan tuo softapäivitys taikka siltaava moodi auttaa asiaa?

 

Tässä tuli vain uusi ongelma: omien sivujen kautta en löydä nettiliittymääni lainkaan. Mikä avuksi?


Tuo Cisco Epc3825 on täyttä kuraa. Olen kokeillut 3 eriä modeemin ja kaikissa sama pätkimis ongelma. Softat on päivitetty ja siltaavana toimi hieman paremmin mutta ei poistanut ongelmaa. Tappelin varmaan vuoden noiden kanssa. Nyt mulla on ollut Soneralta Cisco Epc3928 malli pari viikkoa ja tuntuu pelittävän. Suosittelen modeemin vaihtoa.

Kiitos Samsoniac. Aiemmin minulla oli Netgearin härveli (muistaakseni 3300 tms.), joka on vielä paljon huonompi. Tiketti on edelleen auki, täytyy soitella sinne (taas) uudelleen josko onnistuisi vaihto (taas).

 

Näyttää sama vika vaivaavan kaikkien operaattorien asiakkaita, laite on selkeästi huono. Tänään sain viimein katkon aikana statuksen ulos:

 

Normaalisti upstream-kanavat ovat: 

Mutta vian sattuessa kohdalle ne ovat:

Huomaa punaisella merkitty kanava 2.

 

Ainiin, yksi hyvä puoli Netgearissa oli: sen virtalähde sopi suoraan Arduinon virtalähteeksi 🙂 Loput meni SER-jätteeseen.


Vastaa