Skip to main content

Cisco epc3928 ja internetyhteys

  • April 19, 2018
  • 1 kommentti
  • 38 katselukertaa

Hei,

olen asentanut kaapelimodeemin niin kuin ohjeet ovat sanoneet ja internetyhteys ei silti lähde toimimaan. Teiltä sanottiin, että liittymä on käyttövalmis 2-3h tilauksesta, mutta modeemin online-valo vain vilkkuu eikä internetyhteys toimi. Modeemi on nyt raksuttanut samassa tilassa jo noin 4h. Onko varmasti liittymä aktivoitu?

1 kommentti

TomiPi
  • Uusi jäsen
  • April 23, 2018

Moikka @eeheko!

 

Joko nettiyhteys on saatu toimimaan? :cathappy:

 

Valitettavasti täältä Yhteisöstä käsin emme voi tutkia asiakkaidemme liittymiä taikka tilauksia, joten mikäli yhteys ei vieläkään ole lähtenyt toimimaan niin kannattaa ihmeessä olla meidän asiakaspalveluun tässä kohtaa yhteydessä. :)