Skip to main content

Hei!



 



Muutin hetki sitten omaan asuntooni ja pitäisi netti hoitaa kuntoon. Asunnossani on käytössä kaapelilaajakaista ja olen sitä tässä yrittänyt saada toimimaan. Minulla oli oma modeemi mallia Cisco EPC 3828, joka ei toiminut. Ostin uuden modeemin, joka on samalta valmistajalta, mutta tuo EPC 3825. Olen yrittänyt vaihtaa CM MAC -osoitteen uuteen Telian omilla sivulla, mutta se ei ikinä muutu, vaikka tulee ilmoitus, että tilausta käsitellään. Välillä tilaus katoaa kokonaan ja pitää kirjoittaa uusi MAC -osoite uudestaan ja odottaa, mutta silti mitään ei tapahdu. Näin on tapahtunut jo viime viikosta asti. Eli modeemi olisi valmiina, mutta jostain syystä osoite ei vaihdu omilla sivuilla, joten en saa nettiä toimimaan. Mikä avuksi?



 



Kiitos etukäteen!



 



Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

Nyt on vaikea sanoa mikä kuveilemasi häiriön aiheuttaa. Tässä tilanteessa olisi ehkä viisainta soittaa Telian tekniseen asiakaspalveluun 020690400 ark 8-20 ja la 9-16.30 mpm/pvm tai ottaa yhteys chatin kautta. Saadaan siten manuaalisesti CM MAC osoite muokattua oikein ja valtuutus lähtemään oikealle laitteelle.


Vastaa