Digiboksin pätkintä tallennuksia katsottaessa

  • 11 September 2020
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

@AnneAn@  kirjoitti:

@jjk1969Muistatko oletko käynnistellyt boksin uudelleen 24. päivän jälkeen, jolloin uusin versio on tullut? TeliaTV-palvelun tiedot resetoitiin täältä palvelimen päästä päivällä. Vieläkö ongelmat jatkuvat digiboksilla?

Käytiin aiemmin ylläolevaa keskustelua uuden laajakaistareitittimen keskustelupalstalla  (joka nyt suljettu) koskien digiboksin pätkintää toistossa - ongelmat jatkuvat yhä 5305W boksilla, Silloin Telialta soiteltiin minullepäin ja arveltiin että ongelma voisi johtua myös reittimestä, ja tutkimista varten voisi laittaa lokituksen päälle ongelman selvittämiseksi. Eli nyt voisi olla hyvä hetki jatkaa tuon selvittelyä ...


1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

Moikka @jjk1969 ja mukavaa, että palasit aiheeseen. Palvelureitittimen pilotti, jossa olit mukana aiemmin, on tosiaan jo päättynyt ja sen keskustelualue on suljettu. Poikkeuksellisesti pilottiryhmämme on sinuun yhteydessä ja selvitetään tämä pilotin aikana kesken jäänyt tilanne.

Vastaa