Tulipahan ostettua tikkurilan telia liikkeestä reititin joka oli rikki heti ostettaessa. Myymälässä ainoaksi vaihtoehdoksi annettiin,että minun pitäisi antaa päivää aikaisemmin ostettu rikkinäinen reititin lähettäväksi korjaus analyysiin enkä saisi korvaavaa tilalle. Miten voi kuluttajalla olla näin huonot oltavat jos valmiiksi toimimatonta tuotetta ei voi vaihtaa toimivaan seuraavana päivänä tai edes saada rahojaan takaisin. Pitäisikö minun netittömänä odottaa kuukausia kun purkki kiertää jossain halpamaassa korjattavana ja saan sen mahdollisesti taas viallisena takaisin? Ei taida telian puolella toimia hoksottimet, että jos vaihdan puhelin ja nettiliittymät kilpailijalle niin telia häviää siinä enemmän rahaa kuukaudessa kun mitä se laatikko maksaa heille sisäänostettuna. Telialle on myös selitetty, että netti toimii laina reitittimellä mutta ei uudella, mutta silti telian päädyssä halutaan, ettå soitan maksulliseen helppiin jonne olen jo soittanut kerran missä vain syytettiin taloyhtiön liittimiä. No jos se on liittimissä vika niin misi laina zyxel toimii? Taitaa olla elisaan vaihto edessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.