Skip to main content

Moi,

7/2021 taloyhtiön nykyinen Elisan KaapeliTV vaihtuu Telian kaapelitelevisioverkkoon.
Olen ihan uusi tuleva Telian asiakas.

Parikin kyssäriä tulee heti mieleen (enpä löytänyt saapuneesta paperinipusta näihin vastauksia)
- voiko telkkarin kaapelikortin tilata jostain NETIN kautta jo ennakkoon,

omalla paikkakunnalla kun ei löydy Telian ns. kivijalkaliikettä.

- taloon tuleva 10MB perus kaapelinetti onkin ilmainen, hienoa,
mistä nettisivulta voin nostaa  tarvittaessa nopeutta?
- minulla on ennestään Telian verkkoonkin sopiva kaapelimodeemi (on Googlattu)

eli en tarvitse uutta kaapelimodeemia, mihin nettisivuille ilmoittaa tämän kaapelimodeemin ns. Mac-osoitteen?


Kiitos 👍>

@Mr_Morden@  kirjoitti:


Moi,



7/2021 taloyhtiön nykyinen Elisan KaapeliTV vaihtuu Telian kaapelitelevisioverkkoon.
Olen ihan uusi tuleva Telian asiakas.



Parikin kyssäriä tulee heti mieleen (enpä löytänyt saapuneesta paperinipusta näihin vastauksia)
- voiko telkkarin kaapelikortin tilata jostain NETIN kautta jo ennakkoon,



omalla paikkakunnalla kun ei löydy Telian ns. kivijalkaliikettä.



- taloon tuleva 10MB perus kaapelinetti onkin ilmainen, hienoa,
mistä nettisivulta voin nostaa  tarvittaessa nopeutta?
- minulla on ennestään Telian verkkoonkin sopiva kaapelimodeemi (on Googlattu)



eli en tarvitse uutta kaapelimodeemia, mihin nettisivuille ilmoittaa tämän kaapelimodeemin ns. Mac-osoitteen?




Kiitos 👍>







Moikka @Mr_Morden ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 😁>



 



Mukava kuulla, että tulet meidän asiakkaaksi. Tässä vastauksia sun kyssäreihin:



- Kaapelikortin saat tilattua asiakaspalvelustamme, kun nyt tuota Telia Kauppaa ei lähistöllä ole. Voit esimerkiksi soittaa meille tai asioida chatin kautta, johon pääset verkkosivuiltamme. Tässä vielä asiakaspalvelun yhteystiedot.



- Jos tilaat alkuun vain tuon perusnopeuden, voit myöhemmin nostaa laajakaistan nopeutta kirjautumalla Minun Teliaan. Saat siis meidän asiakkaana käyttöösi Minun Telian, jonka kautta voit hallinnoida liittymiäsi ja laskujasi. Minun Teliaan kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, joko selaimen kautta tai Minun Telia -sovelluksella. Täältä voit lukea lisää.



- Olemassa olevan kaapelimodeemisi MAC-numeron voit ilmoittaa meidän asiakaspalveluun tai sitten laajakaistatilauksen yhteydessä. Voit tilata laajakaistan verkkokauppamme kautta täältä. Jos vielä tuolla ei näy taloyhtiölaajakaistan hinnoittelu, voit tehdä tilauksen myös asiakaspalvelumme kautta.


Vastaa