On olemassa kaksi Teliaa; asiakaspalvelu- ja namuTelia, joka jakaa makeisia kauppakeskuksen käytävillä houkutellen uusia asiakkaita, sekä tietokoneTelia, joka kiusaa vanhoja asiakkaita…

Olen ollut olevinaan Telialle hyvä asiakas, ja ystävällinen asiakaspalvelu- ja namuTelialle. Otan aina hymyillen vastaan lakut jms. vaikka en syö sokeria, diabeteksen pelossa. Juttelen ystävällisesti myymälässä ja joskus jopa puhelimessa, elävien kanssa.
TietokoneTeliaa vihaan. Se lähettää aina vuosittain joka ikisestä sopimuksesta hinnan, jossa ei ole huomioitu pitkäaikaista asiakkuutta, eikä mitään muutakaan. Tyly ilmoitus; maksat tämän, eikä tästä tarjouksesta voi kieltäytyä.
Nyt loppui mateleminen. Pistin hanttiin tietokoneTelialle!

Yritin irtisanoa 12.9.2025 nettisopimukseni MinunTeliassa, mutta eihän se onnistunut TeliaPlay sopimuksen takia. Piti soittaa asiakaspalveluun. Nopea puhelu (1,38€). Sovimme että sopimukseni irtisanotaan 30.9.2025, irtisanomisajan puitteissa.

Minulle kaksi viikkoa on 14 päivää, mutta…
Tein irtisanomisilmoituksen (12.9.2025 klo 11:15) innostamana kevytkenkäistä päiväosakekauppaa. Olin laittamassa myyntitoimeksiantoa, kun nettiyhteys hävisi laakista (12.9.2025 klo 13:15). En tiennyt että Telian kaksi viikkoa on kaksi tuntia ?!?
Soitin asiakaspalveluun (0,86€), josta kerrottiin jonkun mokanneen. Kaikki tekevät virheitä, joten osoitin ymmärrystä enkä rähjännyt, kun ei ole tapana, mutta…
Hävisin vähän rahaa osakepelissä ja puhelinrumbassa.
Ja tämän kaiken aloitti tietokoneTelia. Vihaan tietokoneTeliaa!
