Muutin 1.6 nykyiseen Hoasin kaksioon avopuolisoni kanssa ja netin aktivoimisessa ilmeni ongelmia. Pistin töpön läppäriin makkarissa (slotin numero 4.1 A) ja suoritin aktivoinnin. Tämän jälkeen vierähti vajaa puoli tuntia ja netti pelasi ongelmitta. Sitten kokeilin olkkaria (4.2 A) ja aktivointi-sivu välähti jälleen ruudulle. Noh... tilasin uudestaan ja tuumin, että kai sitä pitää kaksi tilausta tehdä (yksi per/huone). Olkkarin aktivointi jäi odottamaan vahvistusta viikonlopuksi ja mitään ei tapahtunut. Tänään maanantaina kokeilin olkkarin yhteyttä ja se toimi, mutta makkarista lähti yhteys ja tällä hetkellä siellä aktivointi odottaa vahvistusta, vaikka se on jo kertaalleen vahvistettu. Elikkä huoneiden yhteydet vaihtoivat paikkaa. Mites tässä edetään? Joudunko ottamaan yhteyttä hoasin puoleen?
Hei @JMono ja tervetuloa Yhteisöön! Yhteyksiä on tilattavissa osoitteeseesi 1 kpl per "kotitalous" eli tässä tapauksessa yksi per Hoas -numero. Yhteys on katkennut automaattisesti makkarin pistokkeesta kun olohuone on aktivoitunut. Suosittelen että aktivoit yhteyden nyt siihen pistorasiaan jossa haluat pääsääntöisesti netin olevan ja ottamaan sitten wlan modeemin käyttöön jolla voit jakaa yhteyden muuallekin asuntoon.
Entäs voiko makkarin (4.1 A) tilauksen perua? Tämän jälkeen avopuolisoni voisi pistää kyseisen huoneen laajakaistan omiin nimiin. Tällä hetkellä makkarin tilaus odottaa vahvistusta.
@Merja_J kirjoitti:Hei @JMono ja tervetuloa Yhteisöön! Yhteyksiä on tilattavissa osoitteeseesi 1 kpl per "kotitalous" eli tässä tapauksessa yksi per Hoas -numero. Yhteys on katkennut automaattisesti makkarin pistokkeesta kun olohuone on aktivoitunut. Suosittelen että aktivoit yhteyden nyt siihen pistorasiaan jossa haluat pääsääntöisesti netin olevan ja ottamaan sitten wlan modeemin käyttöön jolla voit jakaa yhteyden muuallekin asuntoon.
@JMono kirjoitti:
Entäs voiko makkarin (4.1 A) tilauksen perua? Tämän jälkeen avopuolisoni voisi pistää kyseisen huoneen laajakaistan omiin nimiin. Tällä hetkellä makkarin tilaus odottaa vahvistusta.
@Merja_J kirjoitti:
Hei @JMono ja tervetuloa Yhteisöön! Yhteyksiä on tilattavissa osoitteeseesi 1 kpl per "kotitalous" eli tässä tapauksessa yksi per Hoas -numero. Yhteys on katkennut automaattisesti makkarin pistokkeesta kun olohuone on aktivoitunut. Suosittelen että aktivoit yhteyden nyt siihen pistorasiaan jossa haluat pääsääntöisesti netin olevan ja ottamaan sitten wlan modeemin käyttöön jolla voit jakaa yhteyden muuallekin asuntoon.
Jos avopuolisollasi on oma Hoas asiakasnumero niin uskoisin että siinä tapauksessa onnistuu. Jos taas teillä on yksi yhteinen asiakasnumero Hoasille niin silloin se ei onnistu. Soluasunnoissahan jokainen opiskelija tilaa oman yhteytensä huonekohtaisesti kun heillä on oma asiakasnumeronsa. Jos haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen, kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme esim. Chatin kautta telia.fi -sivustolta niin he pääsevät sitä kautta hoitamaan asian kuntoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.