Hei. Saan tuon "Call in progress; cannot configure the router. Please try again after the call." - ilmoituksen aina kun menen tuonne homerouter.cpe osoitteeseen ja yritän muuttaa jotakin. Miten saan asian korjattua? Laitteessa palaa "TEL" valo.
Hei. Saan tuon "Call in progress; cannot configure the router. Please try again after the call." - ilmoituksen aina kun menen tuonne homerouter.cpe osoitteeseen ja yritän muuttaa jotakin. Miten saan asian korjattua? Laitteessa palaa "TEL" valo.
Viime viikolla kun yritin päivittää omaa routeria sain saman ilmoituksen mutta sain korjattua.
- kirjaudu sisään
- valitse "pika-asetus"
- tee uusi asetus ( ei tarvitse muuttaa mitään asetuksia ) ja lopussa painat "lähetä"
- sammuta router ja anna olla "off" tilassa väh. 15 min.
- käynnistä ja tarkista toimivuus
Toivottavasti ongelma poistuu. Minulla poistui näillä "eväillä"
Hei. Yritin, mutta ei onnistunut. Kun painan "lähetä" tai yritän muuttaa mitä tahansa asetuksia saan edelleen saman viestin. Melkolailla kaikkea olen kokeillut mitä nyt on mieleen tullut.
Näköjään olisi uusi päivitys saatavilla, mutta eihän se anna minun edes päivittää.
Harmi! Oletan että olet jo kokeillut tehdaspalautukset. Järjestelmä / ylläpito / nollaa.
Kokeile myös pitää laite off tilassa pidempään. HUOM! Myös sähköpistoke irti!
Olen kokeillut ja kokeilin uudestaan. Ei anna nollata tulee vaan sama viesti. Painoin reset nappulaa laitteen sivussa, mutta ei sekään auttanut sekä otin pistokkeen irti ja annoin olla aika kauan. Rupeaa ideat loppumaan.
"Puhelu käynnissä; reititintä ei voida määrittää. Yritä uudelleen puhelun jälkeen."
miten sen "puhelun" saa loppumaan :-D
Hei miikapekka ja tervetuloa Klaaniin!
Kokeile vielä kerran painaa sitä reset nappia yli 10 sekuntia jos ei siitäkään tokene, on modeemi ehkä mennyt rikki.
Tuolla on ollut samanlaista ongelmaa viime vuonna : http://murobbs.muropaketti.com/threads/huawei-langaton-4g-modeemi-b593.931946/page-24 ja tuolla https://yhteiso.elisa.fi/t5/Mobiililaajakaistat/Huawei-B593s-Ongelma/td-p/452448
Olin yhteydessä Soneran asiakaspalveluun. Ei mitään varmaa vastausta saatu, että miksi tuo tapahtuu, mutta vika on ilmeisesti kuitenkin laitteessa. Kiitos kaikista vastauksista.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.