Skip to main content

Hybrid Router Fast 5370 Air reitittimen hallintasivu

  • 24. heinäkuuta 2021
  • 5 kommenttia
  • 625 katselukertaa

En pääse hybrid router fast 5370 air reitittimen hallintasivulle , päivitettiin ja 2.4 putosi pois


edit katjane: muokattu otsikko ja viesti

HeikkiSul
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Ex-telialainen
  • 24. heinäkuuta 2021

Hei! Oletko kokeillut laiteohjesivujemme vinkkejä tähän jo? Kannattaa myös koittaa toista selainta tarvittaessa.


  • Savumerkittäjä
  • 24. heinäkuuta 2021

Hei. Nyt kyllä pääsin hallintasivuille mutta edelleenkään 2.4 GHz ei yhdisty.

        tulee teksti "Arvo ei ole arvoalueella" ja hetken kuluttua "verkko ei ole kantoalueella"

        En kyllä tajua miksi Telia tekee oma-aloitteisesti "päivityksiä reitittimeen"??

        Tähän mennessä ei ole mitään muuta kun kiusaa ??

        Helpistä käytiin etänä ja todettiin että ei pääse kiinni reitittimeen kiinteän verkon kautta.     


HeikkiSul
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Ex-telialainen
  • 24. heinäkuuta 2021

@korvenjurnu  kirjoitti:

Hei. Nyt kyllä pääsin hallintasivuille mutta edelleenkään 2.4 GHz ei yhdisty.


        tulee teksti "Arvo ei ole arvoalueella" ja hetken kuluttua "verkko ei ole kantoalueella"


        En kyllä tajua miksi Telia tekee oma-aloitteisesti "päivityksiä reitittimeen"??


        Tähän mennessä ei ole mitään muuta kun kiusaa ??


        Helpistä käytiin etänä ja todettiin että ei pääse kiinni reitittimeen kiinteän verkon kautta.     




Kannattaa varmistaa, että reitittimen asetuksissa on Band Steering pois päältä - päivitykset kun yleensä palauttavat laitteen tehdasasetukset. Niiden tarkoituksena on tosiaan parantaa laitteen käytettävyyttä ja varmistaa, että se on ajan tasalla.


  • Savumerkittäjä
  • 24. heinäkuuta 2021

Kiitos. Asia on nyt kunnossa ( entisellään ) mutta menihän siinä keskiviikosta alkaen aikaa ja kohta myös olisi mennyt hermotkin 😉>

          Voisivat kyllä aktiivisemmin ilmoittaa mistä on kysymys mutta kun ei...?

 


HeikkiSul
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Ex-telialainen
  • 24. heinäkuuta 2021

@korvenjurnu  kirjoitti:

Kiitos. Asia on nyt kunnossa ( entisellään ) mutta menihän siinä keskiviikosta alkaen aikaa ja kohta myös olisi mennyt hermotkin 😉>


          Voisivat kyllä aktiivisemmin ilmoittaa mistä on kysymys mutta kun ei...?


 




Noista päivityksistä on lähtenyt tekstiviesti-ilmoitus parina aiempana viikkoa, sekö ei ole tullut perille? Voi toki olla, että tiedoissamme oleva yhteysnumero ei ole ajan tasalla ja sen takia ei ole tullut perille. Mutta hyvä, että lähti toimimaan!


Vastaa