Tilasin Hybridi -laajakaistan. Laite saapui ilman sim -korttia. Olin yhteydessä asiakaspalveluun viikko sitten ja pyysin sim-kortin, joka tuli eilen. Asennettuani kortin paikoilleen ja laiteen uudelleen käynnistämsen jälkeen laite ei saa langatonta yhteyttäTelian verkkoon. Piti toimi ilman erillisiä asennustoimia. Millä toimilla langaton puoli saadaan toimimaan?
Sivu 1 / 1
Huomenta @Jopolla! Oletko asettanut sim-kortin oikein modeemiin?
Löydät ohjeet Telian tukisivustolta:
https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/modeemit-ja-reitittimet/telia-zone-hybrid-reititin
Mitä valot etupaneelissa näyttävät? Modeemin hallintasivulta voi tarkastella paremmin verkon tilaa. Toinen vaihtoehto on, että sim-kortti ei ole aktiivinen. Huomioithan, että mobiiliverkko katkeilee hybridmodeemissa toisinaan ennen kuin kiinteä yhteys on asennettu kotiisi :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.