Tosiaan maanantaina tuli modeemi ja tämmösiä nopeuksia aamuisin:
ja illalla :
ja illalla sim kortti pois modeemista:
Toimii tosiaan pirun hyvin. :D
Tosiaan maanantaina tuli modeemi ja tämmösiä nopeuksia aamuisin:
ja illalla :
ja illalla sim kortti pois modeemista:
Toimii tosiaan pirun hyvin. :D
Vinkkejä mitä asetuksia vois vielä koittaa?
Jotain nyt on mikä ei mielestäni täsmää?
Mielestäsi toimii hyvin, mutta....
Aamulla nopeudethan ovat tosi hyviä. Illalla lähetysnopeus on edelleen hyvä, mutta latausnopeus hidastunut radikaalisti. Sitten illalla ottamalla SIM-kortti pois (eli pelkällä kiinteällä DSL-linjalla) lataus onkin yli 60Mbps. Tällöin lähetys on tietenkin tipahtanut n. 10Mbps.
Tuo latausnopeus illalla SIM-kortilla vs ilman SIM-korttia on omituisesti "väärinpäin".
Joku tässä ei mielestäni täsmää tai on jokin vika tai virhe!
Illalla toisessa tapauksessa latausnopeus viittaa ADSL- kiinteään yhteyteen ja taas toisessa tapauksessa lähetysnopeus VDSL-yhteyteen?
Tosiaan sarkastisesti sanoin että hyvin toimii. tosiaan pelkällä vdls yhteydellä latausnopeus 60 ja hybridillä 30 iltaisin.
@drnknes@ kirjoitti:Tosiaan sarkastisesti sanoin että hyvin toimii. tosiaan pelkällä vdls yhteydellä latausnopeus 60 ja hybridillä 30 iltaisin.
Häiriöltähän tuo vaikuttaa, VDSL-yhteyden tulisi antaa 4G verkon nopeudesta riippumatta aina se "baseline" nopeus eli 60/10 tässä sinun tapauksessasi. Muuttuuko nopeus (illalla) jos SIM-kortti on sisällä --> Käynnistää reitittimen uudestaan? Jos ongelma korjaantuu laitebuutilla niin joko laitevika tai muu bugi purkissa --> Yhteys häiriöilmoituksiin.
Jos nopeus ei muutu miksikään, varmista ettei mikään yhteys syö upload kaistaa tarpeettomasti ja tee nopeustesti mielellään verkkokaapelia pitkin.
Näköjään päivittivät tuon modeemin ja "vikailmoituksesi on käsitelty". Harmi vaan että mikään ei muuttunu.. :D
E: tekis kyllä mieli purkaa koko soppari tässä vaiheessa.. -_-
@drnknes@ kirjoitti:Näköjään päivittivät tuon modeemin ja "vikailmoituksesi on käsitelty". Harmi vaan että mikään ei muuttunu.. :D
Saitko tekstaria johon voit vastata, mikäli tuo modeemin päivitys ei auta? Päästäisiin tutkimaan tarkemmin mistä tuo voisi johtua.
Sain ja vastasin. Eiköhän se parin viikon päästä selviä. ":D"
Tuo irtisanominen onnistuu varmaan chatin kautta?
@drnknes@ kirjoitti:
Tuo irtisanominen onnistuu varmaan chatin kautta?
Chatin kautta hoituu kyllä irtisanomisetkin. Eikö yhteys tullut kuntoon häiriöilmoituksen käsittelyn yhteydessä, vai onko selvitys yhä kesken? Jos yhteydessä on määräaikainen sopimus, niin ensin toki pyritään saamaan yhteys korjattua ennen mahdollista sopimuksen purkua.
Mutta tämäkin voidaan katsoa chatissa kun nähdään tarkemmat sopimustietosi :smileyhappy:
@drnknes@ kirjoitti:DS speed:65.9 Mbit/s noh tommosta näyttää edelleen. vaikka 85 pitäs olla minimi.
Tästä ei pysty katsomaan tilannettasi tarkemmin, eli pystytkö olemaan yhteydessä Chattiimme kirjautumalla Omille Sivuille.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.