Tein tilauksen tästä hybridilaajakaistasta noin kolme viikkoa sitten. Viikko sitten sain postissa kotiini reitittimeen tulevan sim-kortin. Viime perjantaina kyselin asiakaspalvelusta milloin mahdollisesti voi odottaa modeemin tulemista. Sain vastauksen, että hybridireitittimien toimitus on viivästynyt ja toimitukset alkavat viikolla 37. Sitten huomasin tällä viikolla, että useampi on jo saanut reitittimen kotiinsa. Olin eilen yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä selvisi, että tilaukseni on "jumissa". Luvattiin hoitaa asia. No, olin taas tänään yhteydessä asiakaspalveluun ja selvisi, että eilen asiaan on tehty "sisäinen vikailmoitus", mutta vastausta ei ole saatu. Eli päivässä ei ole tehty asialle mitään. Nyt ei kuulema voi kuin odottaa. Käsittämättömän vaikeaa on postittaa yhtä reititintä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.