Skip to main content

Inteno DG301 4. portti siltaavaksi


Näytä ensimmäinen kirjoitus

50 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Moi Makke80,

Miltäs nyt näyttää? Minkä IPn saat laitteelle tuosta 4-portista ?

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
192.168.1.65 antaa edelleen...koitin käynnistellä uudelleenkin taas modeemia mutta ei auttanut

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Moi Makke80,

Kokeillaan vielä säätää täältäpäin sitä. Tuntuu kyllä nyt hieman vastahakoiselta tuo laite meidän kanssa toimimaan yhteistyössä...

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Nyt näyttäisi meillepäin että 4-portti olisi sillattuna. Toimiiko nyt?

  • 0 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2014
Eipä näytä toimivan...samaa ip:tä tarjoaa aina

  • 0 kommenttia
  • 7. marraskuuta 2014
Moi Makke80,

Taitaa olla laitteessa nyt ongelmia koska meillepäin se ilmoittaa 4-portin siltauksen OK. Laittelemme sinulle uuden modeemin tulemaan tämän tilalle. Hihkaise vielä tänne kun olet sen saanut ja kytkenyt käyttöön niin kokeillaan tuota siltausta uudestaan!

  • 0 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2014
Aikaisempi viestien perusteella 4. portin siltaavaksi muuttaminen on helpointa tätä kautta. Omien sivujen chatissa ei juuri viisastunu ja aikani tekniseen tukeen jonotettuani kyllästyin odottamaan. Eli minultakin pitäisi saada tuo 4.portti siltaavaksi.

EDIT: Resetoinnin myötä 4.portti muuttu siltaavaksi. Eli jossain päivityksessä muuttunut? Jos näin niin voisiko sen saada pysymäänkin siltaavana?

  • 0 kommenttia
  • 10. marraskuuta 2014
Moro jmattanen!

En ole kyllä kuullut että modeemiin olisi tullut päivitys jonka jälkeen 4. portti olisi siltaavana. Laitoin verkonhallintaan pyyntöä että katsovat sinun modeemista onko se 4. portti siltaavana ja jos ei ole niin laittavat sen.

  • 0 kommenttia
  • 12. marraskuuta 2014
Terve taas

Tänään tuli toinen modeemi postissa ja nyt on seinässä kiinni...joskohan tuo siltaus nyt onnistuisi :)

EDIT: Näyttääkin olevan tuo 4. portti jo siltaavana...en tiedä olitteko nopeita vai oliko jo valmiina 🙂

  • 0 kommenttia
  • 15. marraskuuta 2014
Terve!

Minulla oli tuo 4 portti sillattu jo kerran jotta saisin pelikoneen pyörimään netissä paremmin ja se toimi. Mutta minun piti tässä tänään palauttaa modeemiin tehdasasetukset ja nyt ei tunnu pelikone enää saavan yhteyttä muihin pelaajiin.

Resetoiko tuo tehdasasetusten palautus tämän siltaamisen? Ja jos teki niin haluaisin sen uudestaan.
Kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moikka Jennak!

Laitoin verkonhallintaan työpyyntöä että tarkistavat onko 4.portti siltaavassa tilassa vai ei. Ja jos ei ole niin laittavat sen. Jos modeemiin palauttaa tehdasasetukset niin todennäköisesti se siltauskin lähtee pois.

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Kiitos!

Laitatteko viestiä missä tilassa se on kun tiedätte?

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moikka Jennak!

Oli siltaus lähtenyt pois. Olivat laittaneet siltauksen nyt takaisin 4.porttiin.

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Joo, kiitos paljon!

Voiko tässä samalla kysyä vinkkiä pieneen pulmaan? Ostin erillisen zyxelin reitittimen ja kiinnitin sen tuohon neljänteen porttiin jotta saisin useamman pelikoneen nettiin yhtäaikaa langattomasti. Ongelma on vain se että zyxelin asetusten muuttamiseen tarvittava IP osoite on sama kuin intenossani (192.168.1.1) ja kun yritän mennä muuttamaan niitä, päädyn aina intenon sivulle.

Osaatteko tuossa neuvoa?
Kiitos

  • 0 kommenttia
  • 18. marraskuuta 2014
Moikka Jennak!

Olitko kytkenyt koneen kiinni kaapelilla zyxeliin vai käytitkö langatonta verkkoa? Kokeile kaapelilla jos et vielä testannut.

  • 0 kommenttia
  • 18. marraskuuta 2014
Kokeilin laittaa zyxelin kiinni tietokoneeseen mutta silloin se ei tunnu menevän minnekkään (tulee erroria ettei saa yhteyttä). On tosin yksi toinenkin reititin tehnyt samaa ja joskus se menee läpi ja joskus ei...

Edit: Ah, Nyt onnistu. Oli johto WAN portissa eikä Lan portissa.

  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 3. joulukuuta 2014
Hei, saisinko 4. portin siltaavaksi?
Ja kysytäänpä vielä samalla, että onnistuuko liittymän virheenkorjaustilan ottaminen pois käytöstä? Jos onnistuu, niin tämä myös.
Kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 4. joulukuuta 2014
Moi SamiR

Laitoin molemmista työpyyntöä eteenpäin. Saat vielä kuittauksen tekstiviestitse, kun 4. portti on siltaavassa tilassa ja virheenkorjaus pois.

  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 31. toukokuuta 2015

Hei,

 

Saisinko tuon 4-portin siltaavaksi? Olen yrittänyt itse katsoa tuota purkkia, mutta en löydä mitään mikä viittaisi siltaukseen.


  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 2. kesäkuuta 2015

Terve,

 

Ei näemmä onnistu Wii U:lla verkkopelaaminen ilman yhden portin siltausta, ja siihen erillisen wlan-tukiaseman kytkemistä. Saisiko teiltä tämän siltauksen porttiin neljä? Ylimääräinen verkkolaite löytyy jo omasta takaa.

 

Kiitos!


NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 1455 kommenttia
  • 2. kesäkuuta 2015

Näiden Viihdepaketin modeemien 4-portin siltauksia ei pystytä hoitamaan täältä Klaanin kautta, kun täällä ei voida käsitellä yksilöiviä asiakastietoja ollenkaan. Helpoiten asian saa eteenpäin laittamalla työpyyntöä vikapalvelulle omien sivujen kautta tai soittamalla 020 690 101. Tämä onnistuu toki myös Facebookin tai Twitterin kauttakin.


  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 2. kesäkuuta 2015

Selvä peli, laitoin palvelupyynnön tulille.


  • Savumerkittäjä
  • 4 kommenttia
  • 2. kesäkuuta 2015
Hei. Meilläkin on tämä 4-portin siltaustarve. Milloin se onnistuu pyytämällä teiltä ja milloin Soneran tuelta? Soneran Chatissä sanoivat etteivät voi auttaa ja neuvoivat Helpsonin pakeille, mikä taas kuulosti eri asialta kuin tällä keskustelupalstalla.

NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 1455 kommenttia
  • 3. kesäkuuta 2015

@Heiskan kirjoitti:
Hei. Meilläkin on tämä 4-portin siltaustarve. Milloin se onnistuu pyytämällä teiltä ja milloin Soneran tuelta? Soneran Chatissä sanoivat etteivät voi auttaa ja neuvoivat Helpsonin pakeille, mikä taas kuulosti eri asialta kuin tällä keskustelupalstalla.

Aiai, nyt on neuvottu väärin Helpsonin suuntaan. Tuon Intenon purkin 4. portin saa siltaavaksi meidän vikapalvelun kautta, kuten tuossa ylempänä kirjoitinkin. Helpoiten asian saa eteenpäin laittamalla työpyyntöä vikapalvelulle omien sivujen kautta tai soittamalla 020 690 101. Tämä onnistuu toki myös Facebookin tai Twitterin kauttakin.


  • Savumerkittäjä
  • 4 kommenttia
  • 3. kesäkuuta 2015
Kiitos! Yritän sitä kautta 🙂