Skip to main content

Inteno DG301AL hallintasivu ongelma

  • June 21, 2016
  • 4 kommenttia
  • 8 katselukertaa

01.06.2016 tehdyn huoltotyön jälkeen en ole päässyt modeemini hallintasivuille vaikka salasanat ovat olleet oikein ja olen laitteen resetoinut moneen otteeseen mikäs neuvoksi?

4 kommenttia

tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • June 22, 2016
Mulle kävi sama kun Intenon softa päivittyi. Pohjassa oleva access key oli väärä, vikapalvelu kertoi oikein keyn.

markusklaani
  • Uusi jäsen
  • June 22, 2016

Myös minulla oli samanlainen ongelma, eli laitteen pohjassa oli virheellinen access key. Sain itse myös oikean vikapalvelusta. Tuntuu olevan kooditarroissa enemmänkin painovirheitä.


tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • June 23, 2016

@markusklaani kirjoitti:

Myös minulla oli samanlainen ongelma, eli laitteen pohjassa oli virheellinen access key. Sain itse myös oikean vikapalvelusta. Tuntuu olevan kooditarroissa enemmänkin painovirheitä.


Ei välttämättä painovirhe, veikkaisin bugia softassa. Yhtäkaikki, ikävä tilanne asiakkaalle varsinkin jos sattuu sellaiseen aikaan ettei ole vikapalvelu auki ja olisi kiire päästää asetuksiin käsiksi.


  • Savumerkittäjä
  • July 4, 2016

Minulla oli sama ongelma ja vikapalvelussa tiedettiin kertoa että access keyssä 'Z' kirjaimen tilalla tulisi olla numero '0'. Sillä lähti pelittämään.