Onglemana Archer C7 kadottaa internetyhteyden päivän - parin välein.
Näyttäisi jotenkin liittyvän siihen, kun julkinen IP-osoite vaihtuu, niin C7 ei saa uutta osoitetta vaan jää ilmoittamaan katkenneesta yhteydestä.
IP release / renew ei auta asiaan mitään.
MTU muutettu 1400 ... 1500 välille, Unicast DHCP.tä laitettu päälle ja pois näistä ei apuja.
RJ45 kaapelin irroittaminen C7.n WAN liittimestä ei auta.
Koitettu on uusilla ja vanhoilla firmiksillä, ei apua.
Tokenee ainoastaan virtakatkolla.
Viimeisenä oljenkortena TP-Linkin asiakastuki pyysi muuttamaan / tarkastamaan onko Inteno siltaavana vai reitittävänä ja muuttamaan reitittäväksi jos mahdollista.
Tähän tyssäsi. En pääse Intenoon sisälle mistään IP osoitteesta. Kokeiltu 192.168.1.254, 192.168.1.1, 192.168.168.1, 192.254.1.1, kaapeli suoraan tietokoneen ja Intenon välillä ja IP alue on määritetty aina noille alueille millä kokeilut on tehty.
Intenossa on siis valokuitu <-> ethernet muunnin + valokuitu <-> kaapelitv muunnin.
Millä pääsisin tuonne hallintasivulle kiinni vai onko koko muunnin / kytkin suljettu ?
Kiitos etukäteen!