Skip to main content

Hei,

eli viimeaikoina tapahtunut seuraavanlainen ongelma. Asun Toasin asunnossa jossa vuokraan kuuluu netti ja liittymänä on Kodin Netti Teho 50-100Mbit/s. Liittymä on tähän asti toiminut moitteetta, mutta noin viikko sitten huomasin netin hidastuneen huomattavasti, ja tehtyäni nopeustestin muutaman päivän ajan, latausnopeus on pysynyt kokoajan ~10Mbps. http://puu.sh/oP7MD/e99c22d58b.png . Facebookin kautta laitoin eilen kyselyä mihin pitäisi ottaa yhteyttä, mutta vastausta ei ole kuulunut. Eli tällainen ongelma tullut tyhjästä.

 

-O.R

Hei ja tervetuloa klaaniin!



 



Kurkkasin TOAS:in sivuilta, heillä on seuraava ohjeistus vikatilanteiden osalta.



http://www.toas.fi/asukkaana/toasnet



 



"Mikäli asiakkaalla on ongelmia nettiyhteydessä, esim. sen nopeuden suhteen, ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun 0200 11611 (mpm/pvm).



 Mahdollisissa liittymän vika- tai häiriötilanteessa asiakas voi olla yhteydessä Soneran tekniseen asiakaspalveluun 0206 90101 (mpm/pvm)."



 



Oletko tehnyt nopeustestit piuhan kanssa vai langattomassa lähiverkossa? Kokeile piuhaa jos voit. Olethan kokeillut käynnistää uudelleen reitittimet yms? Voisi kokeilla myös resettiä reittimelle. Käynnistele uudelleen myös muut laitteet jolla nettiä käytät. Jos omat laitteet vaikuttavat olevan kunnossa, niin vaan häiriöilmoitusta Soneralle.


Vastaa