Skip to main content

Itrtisanoin soneran tietoturvan sekä discovery kanavapaketin jo yli kuukaisi sitten, ne kuitenkin viellä näkyvät omilla sivuilla käytössä olevana.(laskussa ei kuitenkaan ollut enää laskutettu) pitäisikö asialle tehdä jotain, halusin tästä ilmoittaa koska en halua myöhemmin läjälaskua teidän virheenne takia.

Jos laskuilla ei enää tuota näy niin silloin kuulostaa siltä, että Omilla Sivuilla laahaa häiritsevästi vanhaa tietoa perässä.



Kun seuraavan kerran käyt Omilla sivuilla niin chattaisitko asiasta meidän asiakaspalvelun kanssa? He saavat asiakastietojen kera sieltä käsin tämän tutkintaan, kiitos! :)


Näin teinkin ja sieltä luvattiin asian hoituvan 🙂 Kiitoksia 🙂 sen takia olin huolestunut koska discovery kanavat silti näkyivät irtisanomisesta huolimatta ja laskussakaan ei sitä pakettia ollut 🙂 ettei sitten jälkikäteen tule kauheaa laskua.


Oikein hyvä *thumps up*! Kysyvä ei tieltä eksy!



Ja siitä huomasinkin, että olet uusi täällä! Oikein isosti ja lämpimästi tervetuloa Klaaniin! :):):) Kiva kun löysit meidät!


Vastaa