Ärsyttää ku jatkuvasti netti pätkii vaikka kokeiltu kaikki jutut nii silti pätkii . Onkohan mahdollista saada korvausta tästä ?
Moikka @Noppen ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Mukava kuulla, että olet jo kaikenlaista kokeillut. Nettiyhteyden pätkintään voi vaikuttaa moni asia. Jos käytät yhteyttä langattomasti laitteesi ja reitittimen/modeemin välillä, niin suosittelen kokeilemaan yhteyttä verkkokaapelilla.
Mikäli yhteys pätkii myös verkkokaapelilla useammalla laitteella, niin toisella modeemilla testaaminen voisi auttaa kartoittamaan jääkö häiriö reitittimeen vai Telialta tulevaan yhteyteen. Asiakastukisivustoltamme löytyy vielä lisätietoja erilaisista häiriötilanteista ADSL:ssä, valokuitu-yhteyksissä tai kaapelinetissä. Mobiiliverkon häiriöissä kannattaa tutustua mobiilireitittimien ohjeisiin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.