Päivitin Kaapelimodeemin MAC-osoitteen omien sivujen kautta hetki sitten. Käsitelläänkö muutos Telialla myös iltaisin vain ainoastaan asiakaspalvelun ollessa auki?
Heippa @dragothica ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan! :smileyhappy:
Muutokset lähtevät käsittelyyn heti, mutta saattaa kestää parisen tuntia, että modeemi nousee uudelleen verkkoon. Kun pidät modeemin kytkettynä, se lähtee automaattisesti toimimaan. Kannattaa vielä tarkistaa, että olet tallentanut CM MAC -numeron Omille sivuille.
Kiitos vastauksesta. MAC-osoite ei tosin ole vieläkään vaihtunut, en itseasiassa edes näe syöttämääni uutta osoitetta Telian sivustolla, sillä tilaus on vielä kesken. Olen tosin pitänyt vanhaa modeemia kiinni vielä tämän illan ajan, jotta voin käyttää nettiä.
@dragothica@ kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. MAC-osoite ei tosin ole vieläkään vaihtunut, en itseasiassa edes näe syöttämääni uutta osoitetta Telian sivustolla, sillä tilaus on vielä kesken. Olen tosin pitänyt vanhaa modeemia kiinni vielä tämän illan ajan, jotta voin käyttää nettiä.
Se tosiaan vaihtelee, että kuinka nopsasti tilaukset menee läpi. Yleensä näissä kestää sellainen pari tuntia, mutta sinun kohdalla ilmeisesti jonkin verran pidempään mennyt. Saitko kuitenkin uuden modeemin jo toimimaan vai onko vielä haasteita?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.