Skip to main content

Kaapelimodeemin MAC-osoitteen päivittyminen omien sivujen kautta iltaisin?

  • January 7, 2019
  • 3 kommenttia
  • 249 katselukertaa

Päivitin Kaapelimodeemin MAC-osoitteen omien sivujen kautta hetki sitten. Käsitelläänkö muutos Telialla myös iltaisin vain ainoastaan asiakaspalvelun ollessa auki?

3 kommenttia

EssiJn
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • January 7, 2019

Heippa @dragothica ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan! :smileyhappy:

 

 

Muutokset lähtevät käsittelyyn heti, mutta saattaa kestää parisen tuntia, että modeemi nousee uudelleen verkkoon. Kun pidät modeemin kytkettynä, se lähtee automaattisesti toimimaan. Kannattaa vielä tarkistaa, että olet tallentanut CM MAC -numeron Omille sivuille.

 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • January 7, 2019

Kiitos vastauksesta. MAC-osoite ei tosin ole vieläkään vaihtunut, en itseasiassa edes näe syöttämääni uutta osoitetta Telian sivustolla, sillä tilaus on vielä kesken. Olen tosin pitänyt vanhaa modeemia kiinni vielä tämän illan ajan, jotta voin käyttää nettiä.


NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • January 8, 2019

@dragothica@  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. MAC-osoite ei tosin ole vieläkään vaihtunut, en itseasiassa edes näe syöttämääni uutta osoitetta Telian sivustolla, sillä tilaus on vielä kesken. Olen tosin pitänyt vanhaa modeemia kiinni vielä tämän illan ajan, jotta voin käyttää nettiä.


Se tosiaan vaihtelee, että kuinka nopsasti tilaukset menee läpi. Yleensä näissä kestää sellainen pari tuntia, mutta sinun kohdalla ilmeisesti jonkin verran pidempään mennyt. Saitko kuitenkin uuden modeemin jo toimimaan vai onko vielä haasteita?