Eli tuossa pari kuukautta sitten muutin uuteen kämppään, jonne sai kaapelinetin. Netti on oikeastaan muutosta lähtien satunnaisesti pätkinyt. Aiempi nimellisesti todella hitaasti toiminut ADSL sentään toimi luotettavasti eikä tarvinnut kesken Netflixien tai muiden hommien pelätä, että putoaa linjoilta.
Olen nyt muistaakseni kolme vikailmoitusta tehnyt asiasta yhteensä. Ensimmäisen vikarin jälkeen minulle soitti joku ystävällinen jamppa verkkohallinnasta tai mistä lie, joka tiesi sanoa, että täällä alueella on verkossa ajoittaista kohinaa mistä ongelma johtuisi. Vika poistui noin viikoksi jonka jälkeen palasi taas. Jälkimmäisistä vikareista on tullut vain tekstiviesti: "Vika on nyt korjattu", ja toimii taas jonkinaikaa kun pätkiminen alkaa. Vikapalveluun soittaessa se puhelinrobotti jo kertoo minulle, että liittymässäni on jotain häikkää.
Lisäksi vanhempani asuvat tässä samalla alueella ja heillä on myös kaapelinetti - ja samanlaista ongelmaa sielläkin.
Minulle riittäisi jo se, että ilmoittaisivat tämän kohina ongelman tai mikä se nyt sitten onkaan olevan tiedossa ja että korjaavat toimenpiteet on suunnitteilla. En viitsisi jättää liittymästäni vikailmoituksia vähän väliä. Tekisi mieli laittaa kirjallinen reklamaatio niin saisi ainakin vastauksen.
Alue on Kemi ja 94700.