Kaapelinetti ei ole toiminut perjantai illan jälkeen postikoodin 49400 alueella, ovatko muut kohdanneet samankaltaista ongelmaa? Asiakaspalveluun laitettu viestiä ja ovat tehneet asiasta häiriöilmoituksen. Liittymä hommattu alle kuukausi sitten ja reilut kolme viikkoa se moitteetta toimikin, nyt muutama päivä mennyt netin syövereistä ratkaisua etsiessä tuloksetta. Hölmöltä tuntuu maksaa 1000mbit/s netistä ilman, että nettiin pääsee ollenkaan.
Moikka @ariale2 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
@ariale2 kirjoitti:
Kaapelinetti ei ole toiminut perjantai illan jälkeen postikoodin 49400 alueella, ovatko muut kohdanneet samankaltaista ongelmaa? Asiakaspalveluun laitettu viestiä ja ovat tehneet asiasta häiriöilmoituksen. Liittymä hommattu alle kuukausi sitten ja reilut kolme viikkoa se moitteetta toimikin, nyt muutama päivä mennyt netin syövereistä ratkaisua etsiessä tuloksetta. Hölmöltä tuntuu maksaa 1000mbit/s netistä ilman, että nettiin pääsee ollenkaan.
Alueelta ei ole avattu laajempaa aluetta koskevaa verkkovikaa, eli ongelma voi olla hyvinkin pienellä alueella. Hieno kuulla, että olet tehnyt jo häiriöilmoituksen meille, sen avulla pääsemme tutkimaan liittymän toimintaa tarkemmin, rajaamaan häiriön syyn ja tekemään tarvittavat korjaustoimet. Yleensä täysin toimimattomat yhteydet korjataan kahden työpäivän aikana, mutta tämäkin voi vaihdella molempiin suuntiin.
Itse kaapelinetin häiriö voi johtua monesta eri syystä: modeemista, antennikaapelista, antennipistokkeesta, asunnon sisäverkosta aina meidän verkonlaitteelle asti. Jos häiriön syyksi selviää meidän verkko tai laitteet, on häiriön ajalta mahdollista pyytää hyvityksiä. Hyvityksen määrä katsotaan aina tapauskohtaisesti asiakaspalvelussamme, kun häiriö on kuitattu korjatuksi tai selvitetyksi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.