Skip to main content

Hei

 

Tässä nyt montakuukautta tapeltu telian kanssa että kummassa päässä se vika on ja en mitenkään voi uskoa että korjaajien mielestä vika on rajattu seinässä olevaan kaapeli liitäntää jossa on haaroitin, tulee jotain kaikua tms. Jos asia on näin niin eikö vian pitäisi olla kokoajan päällä. välillä netti toimii moiteeettomasti monta päivää ja eikä pätki ja muissakin talouksissa toiminut hyvin mutta ei tääällä. Viime kesänä oli aivan luokaton netti jonka takia otin 4G netin joka osottaitui minun käytöss täysin kelvottomaksi ( silloin todettiin muutama kk kestänyt muuntaja kärähtäminen ) Siitä lähtien on ollut vikaa netissä. Mutta vika on kuulemma talon päässä eikä yhteyksissä. (haaroitin tv ja modeemi) Tänään netti on ollut aivan luokatonta, enkä voi tehdä vikailmoitusta koska siellä vaan todetaan että se on se seinärasian vika, mitä ei taloyhtiö suostu vaihtamaan tai itse en sitä osaa vaihtaa. Kysymys kuuluu. lähteekö vika mukamas jos saan kunnon tulpan seinään, niinkö simppeliä? Kuvana tämän päivän pingaustuloksia = käyttökelvoton.

 

Hei,

Minulla on tuollainen jatkettava rasia. Asun ylimmässä kerroksessa ja rasiasta menee kaapeli alakertaan jne.... Kun Technicolor CGA2121 firmware päivitettiin CGA2121E-ES-13-E113C5-c7410r5713-180508 versioon, kaikki on toiminut hyvin. Myös latausnopeus on hyvä, yleensä 650 - 780Mbit/s. Käytössä on modeemin mukana tullut kaapeli ja jakaja, jonka olen kytkenyt TV:n rasiaan. Jakajaan olen kytkenyt TV:n ja modeemin niille varattuihin paikkoihin.

 

 

t. Hannu


Vastaa