Meillä on kaapelinetti ja tv ollut kohta viikon toimimatta, aspasta sanotaan että heidän päässä ei näy vikaa, laitetaan vikaraportti.
Samassa on koko taloyhtiö ja viereisetkin taloyhtiöt pimentynyt ainakin tv:n osalta ja osalla se kaapelinetti siinä samassa.
Miten tässä nyt edetä?
Ratkaisu jäseneltä PiaJo
Meillä on kaapelinetti ja tv ollut kohta viikon toimimatta, aspasta sanotaan että heidän päässä ei näy vikaa, laitetaan vikaraportti.
Samassa on koko taloyhtiö ja viereisetkin taloyhtiöt pimentynyt ainakin tv:n osalta ja osalla se kaapelinetti siinä samassa.
Miten tässä nyt edetä?
Toivotan sinut ensin Telia Yhteisöön lämpimästi tervetuloa! Pääset täällä osallistumaan mielenkiintoisiin sekä ajankohtaisiin keskusteluihin. Saat myös vinkkejä erilaisiin tilanteisiin, mitkä saattavat auttaa myös omalla kohdallasi jatkossa!
Laitoit kysymystä kaapeliyhteyden häiriöstä. Meidän ajankohtaiset häiriöt kaapeliyhteyksistä ei nouse karttapohjille, kuten mobiilin tai kiinteän verkon häiriöt. Listaamme ne erikseen täällä Asiakastuen viat ja häiriöt -kohdassa viikkotasolla. Jos listalla ei näy omaa paikkakuntaa avoimien häiriöiden puolella, niin onko joku teistä ollut yhteydessä meidän asiakaspalveluumme ja tehty tästä häiriöilmoitusta tutkittavaksi?
Meillä on kaapelinetti ja tv ollut kohta viikon toimimatta, aspasta sanotaan että heidän päässä ei näy vikaa, laitetaan vikaraportti.
Samassa on koko taloyhtiö ja viereisetkin taloyhtiöt pimentynyt ainakin tv:n osalta ja osalla se kaapelinetti siinä samassa.
Miten tässä nyt edetä?
Toivotan sinut ensin Telia Yhteisöön lämpimästi tervetuloa! Pääset täällä osallistumaan mielenkiintoisiin sekä ajankohtaisiin keskusteluihin. Saat myös vinkkejä erilaisiin tilanteisiin, mitkä saattavat auttaa myös omalla kohdallasi jatkossa!
Laitoit kysymystä kaapeliyhteyden häiriöstä. Meidän ajankohtaiset häiriöt kaapeliyhteyksistä ei nouse karttapohjille, kuten mobiilin tai kiinteän verkon häiriöt. Listaamme ne erikseen täällä Asiakastuen viat ja häiriöt -kohdassa viikkotasolla. Jos listalla ei näy omaa paikkakuntaa avoimien häiriöiden puolella, niin onko joku teistä ollut yhteydessä meidän asiakaspalveluumme ja tehty tästä häiriöilmoitusta tutkittavaksi?
Tiistaina 15.7 tehty ilmoitus, eilen tuli viesti että homma siirretty asentajalle mutta eipä se tilannetta ainakaan toistaiseksi ole muuttanut
Kiitos lisätiedoista! Paikkakunnan, tai alueen perusteella saisimme hieman tarkemman tiedon missä vaiheessa korjaukset menevät, mutta saamasi viestin perusteella korjaaja on jo työnsä äärellä. Toivottavasti työt etenevät sutjakkaasti ja yhteydet saadaan kuntoon mahdollisimman pian! 🙏
--- Muokkaus MatildaJuulia: Lainausta lyhennetty
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.