Nyt netti liittymä kiinteä 8m ASDL ja nettitikku ilmainen (jolla en tee mitään ei käyttöä) 29.90 kk maksu mennyt vuosia. Ensikeväänä katkeaa vanha soppari. Monet kyselleet / ihmetelleet tarjous hinnoittelua uusien ja vanhojen välillä VUOSIA ollut eikä muutosta tapahdu? Ikävä kyllä rivitalon keskuksessa Soneran vehkeet eli ei vaihtoehtoa sama kaapelissa.
Tikkua kokeillut sisällä pihalla yms 5-6m max vaikka uusi tukiasema tuli koulutuskeskuksen katolle syksyllä 2013 sellainen 2 metrin tynkä tolppa talojen välissä?(etäisyys siitä meille n.600m linnutietä yksi talo välissä)
Kokeilin koulun pihalla johan tuli 5 tolppaa. Eli tikulla hidas nopeus 3G
Tokihan meillä vanhoja asiakkaita muistetaan Onhan sinulla yhteystiedot ja luvat kunnossa, jotta saadaan sinua lähestyä? Kannattaa ensihätään käydä ne hoitamassa Omilla Sivuilla.
Kun sopimus lähenee loppuaan, on mahdollista saada uusi tarjous. Jollei meiltä siihen mennessä olla jo soiteltu tai muutoin lähestytty, hihkaisethan, niin katsotaan joku loistotarjous liittymälle :)
Mukavaa talvenjatkoa sinne!
Juu, se on kumma että samalla seudulla uusi asiakas saa ensimmäisen vuoden 100/5 kaapelin 19,95 ja viime sopimuksen uusimisen yhteydessä oli kauhean vaikea saada se hinta edes 29,95 tasolle.
Markkinointiluvat kannattaa käydä klikkailemassa Omilla Sivuilla kuntoon, kuten Niinamari tuossa neuvoi. Lähettelemme sitten sähköpostilla tarjouksia ja muistuttelemme hyvissä ajoin ennen sopimuksen päättymistä uuden jatkolla.
Palvelupyyntö kannattaa käydä laittamassa Omilla Sivuilla, niin me soittelemme - ja eiköhän sitä myöden sitten saada hommat ja paketit kohdilleen!
Tätä vanhan jopa ikivanhan asiakkaan automaattirahastusta ihmettelin aikani, joten erillisen netin poksautin pois, sopparistani, kun ei huvittanut uusien asiakkaiden etuja maksella erityisesti hinnan noustessa vaikka en itse nopeuden yms herkkujen säätöjä tilaillut tai halunnut. Lisäksi raahatessani nettiboxiromut liikkeeseen sain väärää tietoa ja ylenkatseita. Noh jannulla oli markkinaopetus tainnut sisäistyä ;-)
Tätä vanhan jopa ikivanhan asiakkaan automaattirahastusta ihmettelin aikani, joten erillisen netin poksautin pois, sopparistani, kun ei huvittanut uusien asiakkaiden etuja maksella erityisesti hinnan noustessa vaikka en itse nopeuden yms herkkujen säätöjä tilaillut tai halunnut. Lisäksi raahatessani nettiboxiromut liikkeeseen sain väärää tietoa ja ylenkatseita. Noh jannulla oli markkinaopetus tainnut sisäistyä ;-)
Vaikka “romujen” vastaanottaminen ei Telia Kauppaan enää kuulukaan, pitäisi tilanne selvittää silti asiallisesti ja kohteliaasti. Jos sinulla on nyt vielä jotain vanhoja meiltä saamiasi laitteita, löydät palautusosoitteen täältä. Eli homma hoituu postin kautta meidän piikkiin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.