Skip to main content

Muutin viime syksynä HOPS:n asuntoon, jonka vuokraan sisältyy 10Mbit/s Kodin Netti Perus -kaapelinetti. Sitä aktivoidessa oli mahdollisuus ottaa maksullinen nopeampi yhteys, mutta en silloin tarvinnut.

Nyt haluaisin päivittää nopeampaan, mutta en löytänyt "omilta sivuilta" tai muualtakaan mistä sen voisi tehdä. Asuntoon muuttaessani sain Soneran esitteen, jonka mukaan voin ottaa mm. nopeuden 50Mbit/s hintaan 9,90€. Sama lukee myös Telian sivuilla, kun tarkistin mitä yhteyksiä osoitteeseeni on saatavilla.

 

Eli miten voin tässä tilanteessa päivittää nettini nopeuden?

Kokeilitko jo seuraavaa polkua?

 

Omat Sivut
Laajakaista ja TV
Yhteys Kotiin S

 

Nykyinen liittymäsi
Päivitä liittymä >


Kokeilin, 'Päivitä liittymä' -nappia ei ole.



@Dfghjkl kirjoitti:

Kokeilin, 'Päivitä liittymä' -nappia ei ole.


Ei löydy multakaan omilta sivuilta, johtuneeko siitä että ainakin mulla on maksimi nopeus käytössä ja määräaikainen viihde niin mitään päivitettävää ei ole liittymän osalta? Samoin viihteen kanavapaketti näytöltä puuttuu poista palvelu, kun valitsee muokkaa. Kanavapaketit ei ole määräaikaisia. Eli irtisanominen näköjään onnistunee vain puhelimella, kirjeellä? Tähän olisi kiva saada vastaus.


Etsin vieläkin ratkaisua tähän. Omat Liittymät -sivulla ei ole mitään laajakaistan päivittämiseen viittaavaa nappia.

Tarkistin "Katso yhteydet kotiisi" haulla, että asuntooni on kyllä saatavilla mm. tuo 50Mbit/s hintaan 9,90€. Sitä kautta kun valitsee liittymän ja yrittää jatkaa, sivu antaa virheilmoituksen "Tietojen haku epäonnistui".


Kirjauduthan Telian Omille sivuille Telia-tunnuksella (ei siis laajakaistatunnuksella joka on muodossa 34X-XXXX). Tällä laajakaistatunnuksella ei välttämättä pysty päivittämään lisänopeuksia.



 



Voit luoda Telia-tunnuksen tästä: https://www.telia.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register



@olkitu@  kirjoitti:

Kirjauduthan Telian Omille sivuille Telia-tunnuksella (ei siis laajakaistatunnuksella joka on muodossa 34X-XXXX). Tällä laajakaistatunnuksella ei välttämättä pysty päivittämään lisänopeuksia.

 

Voit luoda Telia-tunnuksen tästä: https://www.telia.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register


Kyllä, olen aina kirjautunut Telia-tunnuksella.


Tässä tapauksessa suosittelisin kysymään asiasta aspasta, vaikkapa tuon samaisen sivuston chatin kautta. Sieltä varmaan asia selviää. :smileyhappy:


Vastaa