Skip to main content
Tilasin Kodin Netti Plussan alkuviikosta. Modeemi saapui jo perille ja lähti tulille mutta nettiin yhdistäessä tulee vaan joku Soneran myyntisivu eikä muualle pääse. Tarkoittaakohan toi ettei nettiyhteyttä ole vielä kytketty?

Tai sitten on tullut ongelma nettiyhteyden kytkemisessä.

 

Mitä sopimuksessa lukee... koska on kytkentä päivä?

 

Jos kytkentäpäivää ei ole merkitty niin ota yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluun tai Omilta sivuilta lomakkeen avulla (jos sinulla on tunnukset). 


Moikka @Janzor ja tervetuloa Klaaniin! :)



 



@olkitu tuossa antoikin jo vinkkiä jatkoon. :)



 



Jos oot tosiaan saanut tuon kytkentäajan, avautuu netti sitten kun kyseinen aika koittaa.



Jos tuo kytkentäaika on jo mennyt, mutta netti ei edelleenkään pelitä, niin sitten vaan yhteys meihin päin, Omilla Sivuilla, puhelimitse tai esimerkiksi Facebookissa. 🙂


Vastaa