Pyydän teitä tarkistamaan maksutiedot. Sain kirjeen että minun täytyy maksaa"Sergeille"Soneran netti palveluista, sopimuksedta06.04.2016-23.02.2017. mutta en pidennyt sopimusta vuonna 2016 ja en käyttänyt Internetiä . En ymmärrä miten Tämä virhe tapahtui. Modeemi ei toiminut ja en koskaan kääntynyt( Soneran) Internetin. Minulla oli mobile Internet. Onko oikein,että minun täytyy maksettava palveluista, joita en saanut? Pyydän sinua tarkistamaan sen.
Sivu 1 / 1
Hyvää päivää ja tervetuloa @Aynokhuttunen! :smileyhappy:
Valitettavasti asiasi vaatii henkilö- ja asiakastietojasi, joita ei voi täällä julkisella keskustelualueella käsitellä. Ole hyvä ja ota yhteyttä Telian asiakaspalveluun esim. Yhteydenottopyyntö-lomaketta käyttäen niin saat asiaan selvennyksen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.