Skip to main content

Missä mahtaa olla vika kun Playstation Storesta ei pysty lataamaan aikaisemmin ostettuja pelejä ts. aktivoimaan niitä (virheilmoitus 80710092), todennäköisesti en pysty ostamaankaan uusia pelejä (en ole kokeillut). PS3 kyllä kirjautuu PSN:ään ja internet toimii muuten ok konsolilla.

 

Päätelaitteena Inteno DG301AL. PS3 on langattomasti verkossa mutta kokeiltu myös piuhalla.

Portit on aukaistu, kiinteä IP, uPNP poissa päältä.

 

Kokeiltu myös ilman Intenoa suoralla yhteydellä eikä toimi??

 

 

Moro @Fiddler ja tervetuloa Klaaniin!



 



Ootko saanut kyseisen probleemin jo ratkemaan?



 



Itselle ei omassa käytössä oo koskaan vastaavaa tullut (PS3 & PS4). Onko sulla miten pitkään jatkunut tuo ongelma? Onko toiminut kuitenkin jossain vaiheessa?



 



PS supportin mukaan virheilmoitus 80710092 tarkoittaa ongelmaa verkkoyhteyden muodostamisessa.



 



Onko muut törmänneet vastaavaan ja oisko jollain tähän jotain vinkkiä antaa?


Ei ole ongelma ratkennut.

Store on toiminut ainakin edellisessä asunnossa, silloin käytössä normaali ADSL (puhelinverkon kautta). Nykyisessä asunnossa asion nyt PS Storessa ensimmäistä kertaa, liittymä tyypiksi muuton yhteydessä vaihtunut ethernet ja lisäksi tullut tuo Viihde.

Sellaista viestiä sain teidän tekniikan väeltä että ei pitäisi jäädä teidän verkkoon kiinni. En vaan ymmärrä, että mihin sitten jos pistän PS3:sen ainoana laitteena verkkoon.

 

Tällä hetkellä mennään niin että aloitan lataukset Storesta puhelimelta jaetun WLAN-verkon kautta ja jatkan lataamista sitten tuon normaalin yhteyden kautta.


Vastaa