Millä tekniikalla yhteys on toteutettu? Kaapeli, ADSL/VDSL? Jos modeemin vaihtaminen ei ole ratkaissut ongelmaa, niin kannattaisi tehdä (uusi) vikailmoitus Soneralle.
Jos ensimmäisen vikailmoituksen perusteella on vaihdettu modeemi ja vikailmoitus "suljettu" sen jälkeen, eikä ongelma ole korjaantunut, niin täytyy tehdä uusi vikailmoitus jotta asian saa kuntoon. Ei mahdollinen linjavika tai vastaava korjaannu odottelemalla.
Tuon sähköpostiongelman esiintyessä, pystytkö pingaamaan mail.inet.fi palvelinta ja toimiiko yhteys muutoin?
Mulla on tänä iltana ollut ongelmia lähettää sähköposteja pp.inet.fi -laatikolla, niin Mozilla Thunderbirdillä kuin Androidin Gmail-ohjelmalla. Webmailin puolella ei ole ongelmia ollut.Gmailissa lähti viestit perille, kun useit kertoja yritti.
Näissä sähköpostiohjelmien yhteysongelmissa voi vielä koittaa lisätä sähköpostitilin kokonaan uudestaan ohjelmaan, vaikka asetukset näyttäisikin olevan oikein. Jos siitäkään ei ole apua, niin suosittelisin tekemään vikailmoituksen meille, että saadaan vika täältäkin päästä tutkintaan. Tällä hetkellä ei ole ainakaan tiedossa vastaavaa vikaa eikä ilmoituksiakaan ole tullut. Vieläkö sama ongelma on jatkunut?
Koska olit viimeksi ollut vikapalveluumme yhteydessä pätkimisistä? Jos täysin samaa vikaa on jo parilla eri modeemilla ollut, niin aika epätodennäiköistä on, että vika johtuisi laitteesta. Oletko seurannut, että sammuuko modeemista jotain valoja, kun yhteys menee poikki? Jos kaikki laitteesi on yhdistetty modeemiin langattomasti, niin kannattaa testailla myös miten yhteys toimii laitteella mikä on verkkokaapelin kanssa kytkettynä modeemiin.
Hei, jos teen tuon ohjeen mukaan, menetänkö kaikki vanhat postilaatikossa olevat tiedot ? Haluasin ehdottomasti säilyttää ne.
Olin matkoilla ja palasin kotiin pari päivää sitten ja ongelma vaan jatkuu.. tai on jopa pahempi. Valittaa koko ajan tuosta server yhteydestä.