Moikka ja tervetuloa Yhteisöön! Harmillista kuulla, että nettisi kanssa on ollut ongelmia, mutta hyvä että olet tehnyt häiriöilmoituksia. Mahdollisia hyvityksiä katsotaan aina tilannekohtaisesti, joten niiden osalta sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löydät täältä: Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia . Hyvä vinkki on jättää yhteydenottolomake kirjautuneena Minun Teliaan, sillä tällöin meillä nähdään suoraan asiakastietosi ja tilanteen käsittely nopeutuu.
Olin tänään yhteydessä asiakaspalveluun chatilla. Ja heidän vastauksensa kaikille tämän yhteisön jäsenille tiedoksi: Sain 10 euron hyvityksen seuraavaan laskuun.
Eli tämän perusteella voi olettaa, että kun nettiyhteys on katkennut ja siitä ilmoittanut kuukauden aikana vähintään seitsemän (7) kertaa saa hyvityksen. Mahtavaa. Nyt vielä odotellaan, että saavat vian pysyvästi korjattua.
Ja kun/jos ensi kuussa viat jatkuvat, niin laitan uuden hyvitysanomuksen.
Vielä näin lopuksi.
Sain kokea positiivisen yllätyksen, kun Telia tuki lähetti äsken tekstiviesteillä selvityksen heidän tekemistään toimenpiteistä, mittaustulokset verkon toiminnasta ja samalla ohjeet miten minun tulisi toimia. Nyt nettiyhteys toimii taas ja katsotaan myöhemmin, esiintykö enää ongelmia. Jos esiintyy, niin sitten siirryn ohjeissa seuraavaan vaiheeseen jne.
Tämä on todella hyvää asiakaspalvelua. Kudos ja papukaijamerkki sille Telian teknikolle, joka laittoi minulle nämä kattavat tiedot, näki vaivaa selvittääkseen yhteyden toimivuuden ja laittoi ohjeet, miten toimia jatkossa.
Tämä on todella hyvää asiakaspalvelua. Kudos ja papukaijamerkki sille Telian teknikolle, joka laittoi minulle nämä kattavat tiedot, näki vaivaa selvittääkseen yhteyden toimivuuden ja laittoi ohjeet, miten toimia jatkossa.
Onpa mukava kuulla ja hienoa, että päästiin yllättämään positiivisesti Kiitos, kun kerroit, jaamme tämän eteenpäin.
Toivottavasti jatkossa kaikki toimii kuten pitää
Mahtavuutta viikonloppuusi
omalla alueella telian netti toimii hyvin paremmin kuin elisa ja paranee vielä enempi kun yhteisverkko lokakuun loppuun mennessä saa yhteisverkon valmiiksi kaikkialla keminmaassa niin tuovat 5g ja modernisoivat 4g+ verkon ja lisäävät sen kapasiteettia reilusti kun tässähän mullakin on onkelma se että 4g+ verkon nopeus on hyvä kun ei ole ruuhkaa yöllä jopa 306 megaa kun koittanut joskus ehkä parempi mutta sitten taas kun tulee se kovin ruuhka saattaa nopeus laskea jotakin 30-40 megaan asti että ruuhka yleisesti haittaa mobiiliverkkoja mutta tähän on 5g myötä tulossa helpotusta aikanaan koko suomen kyliin ja kuntiin ja kaupunkeihin kun 5g yleistyy ja 4g verkko samalla modernisoitaan jolloin verkossa voi olla paljon enempi käyttäjiä niin että yhteys pysyy silti mukavan nopeana @JukkaBoy63 jokos sun alueella on 5g joka parantaa verkon toimintaa kun telia samalla kun rakentaa 5g verkon modernisoi myös 4g verkon ja lisää reilusti sen kapasiteettia niin @JukkaBoy63 joko sulla on tuo 5g ja jos on kerro kokemuksia siitä että onko se suuri harppaus 4g eteenpäin vai onko niin että ruuhka siinä aivan samalla tavalla laskee nopeutet alas kun vaan on ollut niin paljon puhetta siitä että kun 5g verkko rakennetaan ja 4g verkko modernisoitaan samalla että ei olisi ruuhka ajat enää niin tuskallisia netin käyttäjille mobiiliverkossa monestihan sanotaan että rankan netin käyttäjän tulisi hankkia kiinteä valokuitu tai kiinteä kaapelinetti näinhän se on mutta kun toinen on helposti liian kallis ja sitten taas toista ei yleensä saa siis kaapelinettiä kuin kerrostaloissa mutta toivotaan että tuo 5g tuleminen koko suomeen ja sen yhteytessävä 4g verkon modernisointi ja merkittävä 4g verkon kapasiteetin lisäys tekisi myös mobiiliverkosta haluttavan netin ja tähän mulla on syytä uskoa vaikka 4g+ verkossa netin nopeus pahimmassa ruuhkassa saattaa laskea jopa 30 megaan tosin 30 megaa riittää jo 4k elokuvien ja sarjojen suoratoistoon mutta olisihan se mahtavaa jos mobiilinetin yhteys olisi kokoajan sellaiset 450-750 megaa
--
Muokkaus PihlaHei: lisätty tägäykset