Yli 3viikoa sitten irtisanoin kuuskaistan ja tilasin Telian hieman nopeamman liittymän . Kyselin moneen kertaan,että miten se tapahtuu ja kestääkö kauan. Sanottiin,että 2.10. aamupäivällä vaihtuu,eikä ole kauaa netti poikki.
No tämä kuulosti hyvältä,koska täällä tehdään etätöitä. No tänään netti loppui n.klo 15.00 ja jäätiin odottamaan…… ei alkanut kuulua. Kokeilin vedellä töpseleitä irti ja sit takaisin. Ei auttanut. Sitten aloitin jonotuksen asiakaspalveluun klo 16.05 . No siellä heti käskettiin reititintänresetoimaan…. Mutta kun tarpeeksi valitin,niin se kysyi jostain tekniikasta… Tuli vastaus,että minun (uusi Telian)liittymä täytyy irtisanoa ja tehdä uusi. Ei kuulemma muuten onnistu. Nyt tuli viesti,että aikaisintaan 6.10 saavat uuden laajakaistayhteyden asennettua.
Kuka maksaa ansionmenetykset? On niin paljon mustaa valkoisella,kun luvattu että ei oo kauaa poikki.
Jos teidän pankkikortti pitää kuolettaa voi olla pitkä jono.