Skip to main content

Onko todellista, että Telialla maksaa tietoturva 6,90 € !!!!!
vaikka se on 25 laitteelle, niin kuka yksityinen tarvii niin monelle laitteelle tietoturvaa, vai myisikö sen lisenssin sitten 24 kaverilleen ja sukulaisilleen.

Ymmärtäisi paremmin, mikäli tuo olisi jollekin yritykselle suunnattu hinta. mutta yksityisille ei ole millään tavalla kilpailukykyinen. Eli voisiko Telia vähän tarkastella.

 

sitten kun täällä on noita hintoja laajaistasta ja TV viihde palvelusta yms. niin miksi ne ei ole todellisia. kun aspasta saa chatilla ja puhelinpalvelussa aivan eri hintoja. sanotaan että ne on osoitekohtaisia, mutta kun sen osoitteen kirjoittaa ensimmäisenä, minkä perusteella ne hintatiedot tännekin tulee.

Pitäiskö vielä osata luottaa ??

 

Esim. Tv viihde palveluista että boxin kuukausi maksu 10 e/kk. ja Telia tv 29,90 e. Siihen Yhteys kotiin laajakaista L 9,90 e. (Kysymys: mihin saa vastata: mistä muuten Telia Tv palveluista 29,90 eurolla maksetaan kun kaikki siihen kuuluvat palvelut tallennusta ja boxia myöden maksaa erikseen ??)
Niin nyt se muka olikin niin että 19,90 e koko roska ja boxin 30 euron toimituskuluista ei puhuttu tietenkään mitään, ennen kun sanoin. "niin joo se tulee...."
Sitten tallennuspalvelu 6,90 e/kk. sitä kuulemma ei tuu. 

Mistä siis on OIKEAT hinnat.

 

jos tilaa verkon kautta niin saa maksaa kaikesta erikseen. kun kukaan ei soittopyynnöistä ja lupauksista huolimatta sieltä soita. Mutta ei väkisin sitten:smileyindifferent:

 

Miksi tilaaminen on tehty niin helskutin vaikeeksi ??

Minä en kestä kun jokapuolelta jokainen operaattori kusee silmään minkä kerkiää. ja jättää oleelliset asiat kertomatta. Nykyinen kaiken lisäksi rikkoo sopimussääntöjä ja uusista ei näköjään saa rehellisiä vastauksia, että uskaltais kilpailuttaa

soittopyyntöihin ei vastata. numerosiirrosta aamulla tuli kymmeneltä että "saat pian viestin numerosi siirtoajankohdasta". siitä on siis nyt kuusi tuntia.....

Muistan viimeksi että tämä "pian" tarkoitti että ei koskaan.

Joten palasin vielä nykyiselle. mutta päätin vielä yrittää jos siellä Telialla olisi opittu mitä sana "pian" yleensä tarkoittaa.  Muuten tässä odottelisin vieläkin kuukauden päästä.

Turvapaketti maksaa juurikin tuon 6,90 €/kk ja se on saatavilla jopa 25 eri laitteelle. Tällä hetkellä ensimmäiset 3 kk saa -50 % hintaan 3,45 €/kk. Meillä oli aikaisemmin useampia eri Turvapaketti-vaihtoehtoja, mutta tarjoamaa yhdenmukaistettiin. Monissa kotitalouksissa on nykyään yhä useampia laitteita, jotka tarvitsevat tietoturvaa. Kuvitellaanpa vaikka nelihenkinen perhe, jossa kaikilla on puhelimet käytössään. Tähän kun lisää vielä pari tablettia ja tietokonetta, niin yhden laitteen tietoturvan hinta jää melko pieneksi.



Laajakaistapalveluiden hinnat voivat poiketa eri osoitteessa, jos esimerkiksi taloyhtiö on solminut kanssamme taloyhtiösopimuksen. Tällöin asukkaat saavat nopeamman yhteyden ja TV-palvelut edullisempaan hintaan.

Tätä kautta en tarkemmin pääse tilaukseesi käsiksi, jotta voisin tilauksesti tietoja tarkistella. Digiboksin kuuluu Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun kuukausihintaan. Et siis maksa erikseen Telia TV -palvelusta omaa kuukausimaksua ja digiboksista toista kuukausimaksua. Tallennuspalvelun hinta on 6,90 €/kk ja samalla kuukausimaksulla saat tallentaa ohjelmia digiboksilla ja Telia TV -sovelluksella. Saat myös Telia TV -sovellukseen kaikki peruskanavat näkymään tuon myötä.



 



Mitä kautta jätit meille soittopyynnön? Verkkosivujemme kautta jätetyt yhteydenottopyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä. Tällä hetkellä arvioitu vastausaika yhteydenottopyyntöön on noin 44 tuntia. Telia.fi -sivujen chat-asiakaspalvelu on auki 24/7.



 




Edit: Yhteisöstä löytyvässä blogissa on käsitelty aihetta, miksi kannattaa valita Turvapaketti. Suosittelen myös lukemaan blogin: 7 vinkkiä parempaan tietoturvaan


Toinen juttu onkin kannattaako normaalin käyttäjän ylipäätään maksaa tietoturvasta. Ja vastaan samalla: ei kannata.


Vastaa