Skip to main content
Ratkaistu

Laajakaistaliittymän irtisanominen ei onnistu verkkopalvelussa

  • 25 June 2024
  • 6 kommenttia
  • 152 katselukertaa

Hei, olen irtisanomassa laajakaistaliittymäni  (Helsinki, kaapeli) muuton vuoksi, mutta se ei tunnu onnistuvan Minun Teliassa. Kohdassa Liittymä - ‘irtisano liittymä’ Oma Telia antaa virheilmoituksen: TIlapäinen häiriö, yritä myöhemmin uudelleen.” Tämä on jatkunut jo pidempään. En löydä sivuilta periteistä asiakaspavelija chatiäkään, ainoastaan tekoälybotin joka ei osaa hoitaa asiaa.

 
 

 

6 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Hei @Saniainen ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Kuulostaapas erikoiselta. Kun menet Minun Teliassa “Tuki” välilehdelle, niin alussa ensimäisenä tulee chatbot. Kun valitset vaihtoehdoista “Ei mikään näistä, arvaa uudelleen”, tulee sen jälkeen vaihtoehdoksi “Avaa chat asiakaspalvelijalle”. Tätä kautta se ohjaa sinut asiakaspalvelijalle, jolloin voidaan tarkistaa irtisanomisen tilanne. 

Käyttäjätaso 1

En löydä. TIlauksen hallinnan alla on myös ‘ilmoita häiriöstä chatissä’ sitä kun klikkaa tulee sama virheilmoitus.

Minulla on päävalikossa
-Liittymäni ja palvelut
-Edut ja tarjoukset
-Laskut ja viestit
-Omat tiedot ja asetukset

Edit: AI botissa on vaihtoehto ‘jatka kirjautuneena’ jos sitä klikka menee se juuri tuolle yo. sivulle ja samalla koko chatti katoaa. Eli ei löydy sitä kautta ainakaan.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

En löydä. TIlauksen hallinnan alla on myös ‘ilmoita häiriöstä chatissä’ sitä kun klikkaa tulee sama virheilmoitus.

Minulla on päävalikossa
-Liittymäni ja palvelut
-Edut ja tarjoukset
-Laskut ja viestit
-Omat tiedot ja asetukset

Edit: AI botissa on vaihtoehto ‘jatka kirjautuneena’ jos sitä klikka menee se juuri tuolle yo. sivulle ja samalla koko chatti katoaa. Eli ei löydy sitä kautta ainakaan.

Pahoittelut, nimittäin aiempi ohje oli sovelluksen kautta. Kokeilin vielä selaimen kautta, niin tällä tavalla botti siirtää asiakaspalvelijalle: 

Eli kirjoita pari kertaa “siirrä asiakaspalvelijalle” niin tulee tuo “Avaa chat asiakaspalveluun”. Chat-välilehti tulee oikeeseen alanurkkaan automaattisesti, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan. 

Käyttäjätaso 1

Kiitos avusta. Homma pitäisi olla nyt erinäisten lisävaiheiden jälkeen kunnossa. 😅

Mutt joo, en tajunnut että AI bottia voi käskyttää tuolla tavalla. “Siirrä ihmiselle.”.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2

Minä en päässyt muutama ilta sitten chattiin siellä. Puuttui koko chat kohta. Eli silloin oli jotain häikkää. Oli vain palaute kohta.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4

Minä en päässyt muutama ilta sitten chattiin siellä. Puuttui koko chat kohta. Eli silloin oli jotain häikkää. Oli vain palaute kohta.

 

Ajoittain siellä voi olla toki jokin tilapäinen häiriö päällä, mutta onneksi tätä tapahtuu melko harvoin. 😊 Silloin kannattaa kokeilla aina hetkisen kuluttua uudelleen, nopeasti nuo nimittäin yleensä saadaan kuntoon!

Vastaa