Skip to main content

Äidilläni loppui tänään määräaikainen sopimus laajakaistaliittymästä. Uusi on jo otettu tilalle. Hän ei saanut sitä peruttua netissä, koska se perumisnappi puuttui jostain syystä. Hän ajatteli, että se tulee vasta sitten näkyville, kun määräaikainen liittymä päättyy. No ei tullut, joten hän perui sen chatin kautta.



 



Nyt telia haluaa laskuttaa 2 viikkoa ylimääräistä, koska olisi mukamas pitänyt irtisanoa liittymä aikaisin. Liittymähän olisi jo peruttu, jos se irtisanomisnappi olisi ollut siellä, missä piti.



 



Jos te röyhkimykset alatte laskuttaa häneltä ylimääräistä, niin minä tulen kohta ovesta läpi. Saatte kyllä sitten maksaa rahat korkojen kera.

EDIT katjane: Muokattu otsikkoa

Määräaikaisen laajakaistaliittymän irtisanomista ei voi itse tehdä telia.fi -sivustolla, vaan siitä tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluun, esim. chatin kautta. Oliko hän saanut jostain tiedon, että irtisanominen onnistuu omien sivujen kautta? Liittymissä on aina 2 viikon irtisanomisaika ja se lasketaan siitä päivästä kun saamme pyynnön irtisanomisesta.


Vastaa