Skip to main content

Minulle tuli meiliä maaliskuussa, että nettisopimus loppuu kohta. Siinä pyydettiin ottamaan yhteyttä. Siis Telian sopimus tietty. No minä jätin soittopyynnön ja minulle soitettiin juuri kun olin suihkussa. En siis voinut vastata. No ei se mitään. Laitoin muutaman päivän kuluttua uuden soittopyynnön. Minulle soitettiin ja olisin saanut kalliimmalla saman laajakaistan mikä minulla on nyt. Hän olisi laittanut sen toimintaan heti. En hyväksynyt kalliimpaa, kun yhteys on mitä on. No tässä kuussa otin sitten chatin kautta yhteyttä ja kirjoitin suoraan, että haluaisin jatkaa sopimusta samalla hinnalla kuin minulla on nytkin. Siellä minulle sanottiin, että ei voi vielä uusia, kun sopimus on vielä voimassa ja loppuu vasta toukokuussa. Ehdotin, että hän tekee uuden sopimuksen tästä hetkestä. Hän sanoi, että se ei ole mahdollista.

Eikö Telia halua pitää asiakkaitaan? Miksi minulle tuli maaliskuussa meiliä, että pitää uusia sopimus joka loppuu vasta toukokuussa? Onko tässäkin sama systeemi kuin puhelinliittymissä, että pitää ottaa sopimus muualle, ennenkuin minut halutaan pitää asiakkaana? 

@Hannele2022 tottahan toki haluamme pitää asiakkaamme ilman sen kummempia mutkia ja kuoppia 😊 Kerrottiinko sinulle, että nykyhinnalla voitaisiin tehdä jatkosopimus, mutta ei vielä? Sillä varmistelen, kun sinulla nyt oleva etuhinta ei välttämättä ole enää saatavilla. Mutta jos siitä kuitenkin oli jo puhetta, niin mielestäni sen olisi voinut nyt laittaa jatkumaan, kun jäljellä nykyistä sopimuskautta on enää vain kutakuinkin kuukauden verran. Kannustan vielä tätä kysymään uudelleen asiakaspalvelusta, jossa näkevät tilanteesi ja sopimuksesi Tällä tavoin lauantai-iltana chatissa ei näy olevan juuri jonoakaan🙂


Vastaa