Skip to main content

Soittelin elokuun puolivälissä Telian asiakaspalveluun ja pyysin laajakaistan avausta uuteen osoitteeseen. Laajakaistan piti olla avattuna 06.09-17.  Mutta ei ole vieläkään avattu. Monta kertaa ollut yhteydessä Teliaan ja viimeinen tieto oli joka annettiin 21.09 että asentaja käy talossa kytkemässä jakamossa 25.09!!! ei vain tänäänkään mitään tapahtunut. Alkaa huumori loppumaan. Mitä oikein pitäisi tehdä? Odottako vain ja uskoo heidän selityksiä vai onko irtisanominen ainoa oikea siirto?

Moi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Jokin tässä on selkeästi mennyt pieleen, pahoittelut omasta puolestani. Valitettavasti Yhteisön kautta emme pääse asiakas- tai liittymätietoihin käsiksi, joten joudun pyytämään sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Suosittelen erityisesti chat-palvelua, jonka löydät kun kirjaudut telia.fi:hin täällä. Sitä kautta päästään selvittämään tilannetta tarkemmin.


Vastaa