Skip to main content

Laskun eräpäivä 29.05.2017
Summa 14,90 euroa
Viitenumero 1171 9026 7921

 

Kuinkas tämä nyt näin on? Summa on ollut ennen 9,90€.


@TainaTiina kirjoitti:


Laskun eräpäivä 29.05.2017
Summa 14,90 euroa
Viitenumero 1171 9026 xxxx



 



Kuinkas tämä nyt näin on? Summa on ollut ennen 9,90€.






Hei!



 



Jos katsot laskua tarkemmin, on siinä varmasti eritely, mistä osista lasku koostuu. Apua laskutuksen ja laskun ymmärtämiseen löydät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus , sekä jos herää kysymyksiä, jotka vaativat sinun tunnistamisen, kannattaa suunnata ne suoraan Telian asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot löydät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot 



 



Kuitenkin löydän Telian sivuilta tiedon, että "Kuluttaja-asiakkaiden sähköisillä laskuilla laskutusraja on 10 €."  , 9,90€ on kymmenen senttiä vähemmän, joten voisikohan olla, ettei laskutusraja täyty ja lasku siirtyy seuraavalle laskutuskaudelle/kunnes summa on yli 10€? Tämä vain arvelua. Takarajana on kuitenkin 6kk, joka 6kk pitäisi lasku joka tapauksessa tulla. https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/laskutuskaudet-ja-rajat . Tähän varmasti Telialaiset osaavat vastata, miten asian laita on. :smileyhappy:



 



Täällä Yhteisössä ei valitettavasti voida käsitellä sellaisia asioita, jotka vaativat asiakastietojen tutkimista. Esimerkiksi itse en niitä edes pystyisi tutkimaan, kun olen asiakas siinä missä sinäkin. 



 



Toivotaan, että pulma ratkeaa pikimmiten!



 



@Purnipsi kirjoitti:



@TainaTiina kirjoitti:


Laskun eräpäivä 29.05.2017
Summa 14,90 euroa
Viitenumero 1171 9026 xxxx



 



Kuinkas tämä nyt näin on? Summa on ollut ennen 9,90€.






 



Kuitenkin löydän Telian sivuilta tiedon, että "Kuluttaja-asiakkaiden sähköisillä laskuilla laskutusraja on 10 €."  , 9,90€ on kymmenen senttiä vähemmän, joten voisikohan olla, ettei laskutusraja täyty ja lasku siirtyy seuraavalle laskutuskaudelle/kunnes summa on yli 10€? Tämä vain arvelua.



 






Hei @TainaTiina,



suosittelen kirjautumaan sisään sivuillemme, josta pääset myös laskuarkistoon. Uskon, että vastaus kysymykseesi löytyy, kun vertaat uusinta ja edellistä laskua toisiinsa. Onko laskulla jotain ylimääräistä kulua tai olisiko esimerkiksi kampanjaetu päättynyt? Edellisellä laskultä löydät mahdollisen tiedon kampanjaedusta/alennuksesta, mikäli sinulla on sellainen liittymässäsi ollut. Tuo kamppisetu tuli mieleeni @Purnipsi mainitsemasta laskutusrajasta. Kuluttaja-asiakkaan 10 euron laskutusraja koskee sähköistä laskua, mutta jos laskulla on kamppisetua, lasku lähtee tuosta laskutusrajasta huolimatta.


Vastaa