laskutus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 17 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
mitä minä teen, mulle tulee kokoajan laajakaista laskuja, jonka olen vuosi sitten peruuttanut muuton vuoksi, voitteko selvittää laskut mitä olen teille maksanut laajakaistasta mitä minulla ei enää ole ollut voitteko soittaa minulle numeroon XXXXXXXXX klo.10-15 välillä joka päivä, asialla on kiire
t. X X

1 kommentti

Hei aaron!

Näin kiireellisessä asiassa suosittelen pirauttamaan meille mahdollisimman pian. Asiakaspalvelun saa kiinni numerosta 0200-17000 ja jonotilanne on erittäin hyvä -kollegat nimittäin odottelevat puheluita. :)

Tässä palstalla tarvitsisimme asiakasnumerosi. Sen voi lisätä omiin tietoihin, jolloin numero ei näy muille käyttäjille, ainoastaan meille soneralaisille.

Vastaa