mitä minä teen, mulle tulee kokoajan laajakaista laskuja, jonka olen vuosi sitten peruuttanut muuton vuoksi, voitteko selvittää laskut mitä olen teille maksanut laajakaistasta mitä minulla ei enää ole ollut voitteko soittaa minulle numeroon XXXXXXXXX klo.10-15 välillä joka päivä, asialla on kiire
t. X X
Sivu 1 / 1
Hei aaron!
Näin kiireellisessä asiassa suosittelen pirauttamaan meille mahdollisimman pian. Asiakaspalvelun saa kiinni numerosta 0200-17000 ja jonotilanne on erittäin hyvä -kollegat nimittäin odottelevat puheluita. :)
Tässä palstalla tarvitsisimme asiakasnumerosi. Sen voi lisätä omiin tietoihin, jolloin numero ei näy muille käyttäjille, ainoastaan meille soneralaisille.
Näin kiireellisessä asiassa suosittelen pirauttamaan meille mahdollisimman pian. Asiakaspalvelun saa kiinni numerosta 0200-17000 ja jonotilanne on erittäin hyvä -kollegat nimittäin odottelevat puheluita. :)
Tässä palstalla tarvitsisimme asiakasnumerosi. Sen voi lisätä omiin tietoihin, jolloin numero ei näy muille käyttäjille, ainoastaan meille soneralaisille.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.