Skip to main content

Toukokuun lopulla Telian myyjä ilmoitti että 8.6.20 Elisa poikkasee kaapeliyhteyden ja näin ollen tarjosi telia tv ja laajakaistaa mobiiliyhteydellä 2 kahden vuoden sopimuksella.No palautin vanhat laitteet ja tilasin uudet liitttymät ja maksoin digiboksin 30€(reititin ilmainen) Nyt sain tietää taloyhtiön tehneen sopimuksen Telian kanssa ja laajakaista tulee ilmaisena asukkaille ja lisähintaan0,98€/kk maksiminopeutta! Nyt on Telia mielestäni *******tanut viimeisenpäälle asiakasta.Enkö pääse irti tekemästäni sopimuksesta kuin maksamalla 50€ irtisanomismaksun.Myyjän pitää olla tietoinen Telian tekemistä sopimuksista ja tiesihän myyjä että Elisa poistanut kaapelin.



 



EDIT katjane: muokattu otsikkoa

Moi @Hessuho! Oletko ollut jo asiakaspalveluumme tästä yhteydessä? Näin Yhteisön kautta en valitettavasti pääse tarvittaviin tietoihin käsiksi, mutta aspasta voivat kyllä tsekata mitä tälle on tehtävissä. Toivottavasti päästään kaikkia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun 🙂 Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.


Juttelin aspan kanssa ja vastaus oli olemme tosi pahoillaan ja 50€ kiitos!


Siis pääseekö määräaikaisesta eroon maksamalla 50€?



@Osku@  kirjoitti:


Siis pääseekö määräaikaisesta eroon maksamalla 50€?






Niin siihenhän meillä löytyy hinnastossa määriteltynä että määräaikaisen mobiililiittymän irtisanominen onnistuu tuolla 50€ maksulla. Kuitenkin näitä arvioidaan tapauskohtaisesti, joten absoluuttista totuutta on tähän vaikea heittää (kyseiseen keissiin siis). 


 


Edit: ehdoissa --> hinnastossa

Vastaa