Skip to main content

Mainonnan kohdentaminen

  • 2. huhtikuuta 2024
  • 5 kommenttia
  • 123 katselukertaa

Forum|alt.badge.img+3

Tarvitsetko lisää vauhtia nettiin? Tilaa nyt lisänopeutta taloyhtiönettiisi helposti ja järkevällä hinnalla.

Vauhdikkaampi nettiyhteys tekee arjesta sujuvampaa. Kaistaa riittää varmasti niin opiskeluun, työpalavereihin kuin nettipelaamiseen, suoratoistojen katseluun ja älykodin laitteillekin.

Tilaa nyt esimerkiksi

Yhteys kotiin XL+ 500 M 

... muuten ihan hyvä, mutta kun on jo giganen netti. Ei ole mitenkään Telian ongelma pelkästään, mutta voisiko joku viimein koodata algoritmin, joka katsoisi mitä asiakkaalla jo on ennen mainostamista? 

SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderaattori
  • 2. huhtikuuta 2024
elo420 kirjoitti:

Tarvitsetko lisää vauhtia nettiin? Tilaa nyt lisänopeutta taloyhtiönettiisi helposti ja järkevällä hinnalla.

Vauhdikkaampi nettiyhteys tekee arjesta sujuvampaa. Kaistaa riittää varmasti niin opiskeluun, työpalavereihin kuin nettipelaamiseen, suoratoistojen katseluun ja älykodin laitteillekin.

Tilaa nyt esimerkiksi

Yhteys kotiin XL+ 500 M 

... muuten ihan hyvä, mutta kun on jo giganen netti. Ei ole mitenkään Telian ongelma pelkästään, mutta voisiko joku viimein koodata algoritmin, joka katsoisi mitä asiakkaalla jo on ennen mainostamista? 

Kerrotko vielä, mitä kautta sait mainoksen, eli tuliko viesti sinulle esim. henkilökohtaisena uutiskirjeenä, kirjeitse tai tekstiviestillä? Luonnollisesti pyrimme kohdentamaan suoramarkkinointia mm. asiakastietojen avulla, mutta täysin aukotontahan tämä ei ole. Esimerkiksi päivittämättömät tiedot voivat vaikuttaa siihen ettei mainonta osu aina täysin kohdalleen. 


Forum|alt.badge.img+3
  • Meilaaja
  • 2. huhtikuuta 2024

"Keskittäjälle tuntuva etu kodin netistä" sähköpostissa tänään aamulla. Samaa oli ainakin ennen Minun Teliassa kun vähän väliä tarjottiin nopeampaa nettiä.

Ja enemmän se harmittaa kun innoissaan klikkaa pari ekaa kertaa että moniko gigaisen oikein saa nyt kuin itse mainonta 😅


SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderaattori
  • 2. huhtikuuta 2024
elo420 kirjoitti:

"Keskittäjälle tuntuva etu kodin netistä" sähköpostissa tänään aamulla. Samaa oli ainakin ennen Minun Teliassa kun vähän väliä tarjottiin nopeampaa nettiä.

Ja enemmän se harmittaa kun innoissaan klikkaa pari ekaa kertaa että moniko gigaisen oikein saa nyt kuin itse mainonta 😅

Kiitos tiedosta. 😊 Kysyin tuota siksi, että uutiskirjeiden kohdentaminen eroaa hiukan esim. nettimainonnasta, sillä se perustuu osittain asiakastietoihin, kun taas mainokset somessa ja nettisivuilla voidaan personoida mm. evästeillä kertyn tiedon perusteella.
Hankalaa sanoa, miksi kuuluit juuri tämän uutiskirjeen vastaanottajin mutta tosiaan täysin vedenpitävä systeemi tämä ei ole. Toki ymmärrän meilistä aiheutuneen pienoisen pettymyksen!


Forum|alt.badge.img+3
  • Meilaaja
  • 2. huhtikuuta 2024

Ei se mitään. Ostaisin kyllä mielelläni vaikka toisenkin gigaisen, jos vaan myisitte niin saisi keittiöönkin oman 😄


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 3. huhtikuuta 2024
elo420 kirjoitti:

Ei se mitään. Ostaisin kyllä mielelläni vaikka toisenkin gigaisen, jos vaan myisitte niin saisi keittiöönkin oman 😄


Tiedoksi vielä että vein terveiset tästä eteenpäin aiheesta vastaaville. Parantamisen varaa varmasti on myös kohdentamisen suhteen. 


Vastaa