Mainonnan kohdentaminen

  • 2 April 2024
  • 5 kommenttia
  • 118 katselukertaa

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Tarvitsetko lisää vauhtia nettiin? Tilaa nyt lisänopeutta taloyhtiönettiisi helposti ja järkevällä hinnalla.

Vauhdikkaampi nettiyhteys tekee arjesta sujuvampaa. Kaistaa riittää varmasti niin opiskeluun, työpalavereihin kuin nettipelaamiseen, suoratoistojen katseluun ja älykodin laitteillekin.

Tilaa nyt esimerkiksi

Yhteys kotiin XL+ 500 M 

... muuten ihan hyvä, mutta kun on jo giganen netti. Ei ole mitenkään Telian ongelma pelkästään, mutta voisiko joku viimein koodata algoritmin, joka katsoisi mitä asiakkaalla jo on ennen mainostamista? 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Tarvitsetko lisää vauhtia nettiin? Tilaa nyt lisänopeutta taloyhtiönettiisi helposti ja järkevällä hinnalla.

Vauhdikkaampi nettiyhteys tekee arjesta sujuvampaa. Kaistaa riittää varmasti niin opiskeluun, työpalavereihin kuin nettipelaamiseen, suoratoistojen katseluun ja älykodin laitteillekin.

Tilaa nyt esimerkiksi

Yhteys kotiin XL+ 500 M 

... muuten ihan hyvä, mutta kun on jo giganen netti. Ei ole mitenkään Telian ongelma pelkästään, mutta voisiko joku viimein koodata algoritmin, joka katsoisi mitä asiakkaalla jo on ennen mainostamista? 

Kerrotko vielä, mitä kautta sait mainoksen, eli tuliko viesti sinulle esim. henkilökohtaisena uutiskirjeenä, kirjeitse tai tekstiviestillä? Luonnollisesti pyrimme kohdentamaan suoramarkkinointia mm. asiakastietojen avulla, mutta täysin aukotontahan tämä ei ole. Esimerkiksi päivittämättömät tiedot voivat vaikuttaa siihen ettei mainonta osu aina täysin kohdalleen. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

"Keskittäjälle tuntuva etu kodin netistä" sähköpostissa tänään aamulla. Samaa oli ainakin ennen Minun Teliassa kun vähän väliä tarjottiin nopeampaa nettiä.

Ja enemmän se harmittaa kun innoissaan klikkaa pari ekaa kertaa että moniko gigaisen oikein saa nyt kuin itse mainonta 😅

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

"Keskittäjälle tuntuva etu kodin netistä" sähköpostissa tänään aamulla. Samaa oli ainakin ennen Minun Teliassa kun vähän väliä tarjottiin nopeampaa nettiä.

Ja enemmän se harmittaa kun innoissaan klikkaa pari ekaa kertaa että moniko gigaisen oikein saa nyt kuin itse mainonta 😅

Kiitos tiedosta. 😊 Kysyin tuota siksi, että uutiskirjeiden kohdentaminen eroaa hiukan esim. nettimainonnasta, sillä se perustuu osittain asiakastietoihin, kun taas mainokset somessa ja nettisivuilla voidaan personoida mm. evästeillä kertyn tiedon perusteella.
Hankalaa sanoa, miksi kuuluit juuri tämän uutiskirjeen vastaanottajin mutta tosiaan täysin vedenpitävä systeemi tämä ei ole. Toki ymmärrän meilistä aiheutuneen pienoisen pettymyksen!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Ei se mitään. Ostaisin kyllä mielelläni vaikka toisenkin gigaisen, jos vaan myisitte niin saisi keittiöönkin oman 😄

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ei se mitään. Ostaisin kyllä mielelläni vaikka toisenkin gigaisen, jos vaan myisitte niin saisi keittiöönkin oman 😄


Tiedoksi vielä että vein terveiset tästä eteenpäin aiheesta vastaaville. Parantamisen varaa varmasti on myös kohdentamisen suhteen. 

Vastaa