Kanssa-asiakkaana haluan hieman kommentoida viestiäsi,
Erittäin valitettavaa, että vastoinkäyminen on sattunut. Siitä voit olla varma, ettei kukaan tarkoituksella ongelmia sinun kiusaksi viritä. Se ei olisi kannattavaa toimintaa kenellekään.
Teliaan on mahdollista olla yhteydessä lukuisia eri reittejä. Kaikki eri yhteydenottoväylät löydät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot . Ihan perinteinen puhelinaspakin on yhä olemassa ja lisäksi voit varata soittoajan, niin kuluja ei soittamisesta synny. Yhteydenottopyynnön voi myös aina jättää tuon sivun kautta löytyvällä lomakkeella.
Chatista: kyllä se chatti siellä on 24/7, pois lukien jos sattuu jokin häiriö/vika chatin tekniseen toteutukseen, jolle Telia ei voi mitään. Ja miksi tuo Chat ei näy mainosblokkerin takia, johtuu siitä, että nuo blokkerit luulevat sen erheellisesti olevan mainos. Muistaakseni tuota ei sitä paitsi ole enää vähään aikaan ollut ongelmana. Ei Telia varmasti halua kontrolloida, mitä käyttäjä tekee tai ei tee. Tuossa on haasteena chatin toteutustapa. Varmaksi sitä en voi sanoa, kun en Teliaa edusta.
Heippa-tervehdyksestä voidaan olla montaa eri mieltä. Minun mielestäni se on sopiva tapa tervehtiä, tosin joku saattaa kaivata jotain virallisemman kuuloisia tervehdystapoja. Joka tapauksessa voit olla varma siitä, että Telialla asiasi tullaan kyllä selvittämään, kunhan vain otat jotain reittiä pitkin yhteyttä asiakaspalveluun. Lisäksi tämä on vapaa maailma valita tarvitsemansa palvelut, joten jos tuntuu niin pahalta, kuin olet viestissäsi kuvaillut, suosittelen tarkistelemaan muiden toimijoiden palveluita. Kuitenkin ensin antaisin mahdollisuuden Telialle korjata tilanteen. Määräaikaiselle sopparille ei tosiaan oikein mitään voi, mutta ymmärsin, että palvelu on muuten toiminut hyvin, pois lukien nyt tapahtunut modeemin vikaantuminen.
Olen itse kolmen operaattorin asiakas ja ihan yhtä paljon aikaa kuluu kaikkien kanssa asioidessa. Vastikään keskustelin tuloksetta yhden toisen operaattorin asiakaspalvelun kanssa kaapelimodeemin toiminnasta eikä asiasta oikein tullut valmista. Ei se ruoho aina sen vihreämpää muualla ole, vaikka se siltä tuntuisikin. Ongelmatilateet ymmärrettävästi sieppaavat, mutta niitä aina silloin tällöin sattuu eikä niitä voida aina edes välttää. Selvittely vaatii malttia kaikilta osapuolilta. Pallo asian ratkaisussa on mielestäni nyt sinulla, kuten se minkä tahansa muun operaattorin kanssa asioidessa olisi.
Telia on jo kaikki mahdollisuutensa menettänyt!
Jos tsätti ei toimi, se on operaattorin vika, jota ei ole korjattu vaikka siitä on tiedetty.
Ja jos ongelmatilanteissa joutuu "varaamaan aikaa" tai keskustelemaan robotin kanssa, se ei ole asiakaspalvelua vaan säästöä väärässä paikassa, asiakkaiden kustannuksella.
Enkä yhäkään tykkää siitä, että kaiken maailman tuntemattomat heittäytyvät kavereiksi. Asialliset asiat hoidetaan asiallisesti ilman mitään pissis-moikkailuja.
Tämä taival ensin Soneran ja nyt Telian kanssa on ollut koko ajan yhtä takkuilua. Onneksi operaattori on tällä syrjäkulmalla menettänyt monopoliasemansa, joten on vihdoin mahdollista saada oikeita ja toimivia palveluitakin.
Itse äsken kokeilin ja ainakin mulla chatti aukesi tsvalliseet tapaan. Aluksi siinä botti kysyy pari peruskyssäriä, mutta botin ohi kyllä pääsee kun valitsee ei mikään näistä/tms valinnat. Ja tosiaan chatti on 24/7 auki ja asiasi saat siellä ainakin vireille.
Kuten mainitsin, ei tuosta tervehdyksestä mahdollisesti kaikki pidä, mutta onkin tärkeää, että siitä palautetta annetaan, jotta toimintaa voidaan kehittää. Yhtä lailla toiselle maistuu ruisleipä ja jollekulle muulle hiivaleipä.
Siitä en ihan selvää saanut, että saitko jo yhteyden
asiakaspalveluun, jotta saat ongelman ratkaistua mahdollisimman ripeästi? Huomenna on esim. puhelinaspa normaalisti auki, jos tuo chatti ei syystä tai toisesta onnistunut.
Hei,
ja kiitos
@Haistakaap@ kirjoitti:
Telia on jo kaikki mahdollisuutensa menettänyt!
Jos tsätti ei toimi, se on operaattorin vika, jota ei ole korjattu vaikka siitä on tiedetty.
Ja jos ongelmatilanteissa joutuu "varaamaan aikaa" tai keskustelemaan robotin kanssa, se ei ole asiakaspalvelua vaan säästöä väärässä paikassa, asiakkaiden kustannuksella.
Enkä yhäkään tykkää siitä, että kaiken maailman tuntemattomat heittäytyvät kavereiksi. Asialliset asiat hoidetaan asiallisesti ilman mitään pissis-moikkailuja.
Tämä taival ensin Soneran ja nyt Telian kanssa on ollut koko ajan yhtä takkuilua. Onneksi operaattori on tällä syrjäkulmalla menettänyt monopoliasemansa, joten on vihdoin mahdollista saada oikeita ja toimivia palveluitakin.
Hei,
ja kiitos palautteistasi.
Olitkin saanut tässä ketjussa jo ohjeistusta, mutta tuo kertomasi chatin käyttöongelma on nyt selvityksessä ja palaan asiaan heti kun saan tilanteeseen vastausta. Yleistä häiriötä ei chat-palvelussa ole havaittu.
Mikäli modeemisi on vioittunut, voit ottaa yhteyttä meihin niin asia otetaan hoitoon ilman muuta. @Purnipsi on kirjoituksessaan linkannut sivustollemme, josta löydät kaikki yhteystiedot.