Miksi en saanut seurantakoodia

  • 28 March 2022
  • 3 kommenttia
  • 34 katselukertaa

Tilasin modeemin ja en saanut seurantakoodia? Miksi?

 

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Miltsi1234  kirjoitti:

Tilasin modeemin ja en saanut seurantakoodia? Miksi?




Moikka @Miltsi1234 ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 🙂>


 


Seurantakoodi muodostuu tilaukselle sen jälkeen, kun laite lähtee Postin kuljetukseen. Luultavasti modeemisi ei ole vielä Postin kuljetuksessa, jonka vuoksi koodia ei ole sinulle vielä tullut. Olitko milloin tilauksen tehnyt?

Tilasin eilen sen puhelimitse jonkun telia  työn tekijän kanssa. Tilasin myös itse netin kautta ilta päivällä telkkarin ja siitä tuli seuranta koodi ja joku ilmoitus heti. Modeemin tilasin jo eilen aamulla mutta ei tullut vieläkään mitää ilmoitusta?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Miltsi1234  kirjoitti:

Tilasin eilen sen puhelimitse jonkun telia  työn tekijän kanssa. Tilasin myös itse netin kautta ilta päivällä telkkarin ja siitä tuli seuranta koodi ja joku ilmoitus heti. Modeemin tilasin jo eilen aamulla mutta ei tullut vieläkään mitää ilmoitusta?




Luultavasti tässä on tilanne se, että modeemi ei ole vielä siirtynyt Postin kuljetukseen, jonka vuoksi seurantakoodia ei ole tullut sen osalta. Modeemi ja tilaamasi telkkari ei siis tule samassa paketissa, joten siksi niille muodostuu omat seurantakoodit. Halutessasi voit kysyä vielä tarkemmin tietoa asiakaspalvelustamme esimerkiksi chatin kautta. 

Vastaa