kaiken järjen mukaan jos liittymässä on vika jota ei voi mitenkään korjata kukaan asentaja oli vika modeemissa tai yhteytessä niin pitääkö mun maksaa määräaikaisen sopimuksen liittymä maksut jos kaapelinetti jonka mulle saa niin ei toimi yhteys ja onko vika yhdeytessä vai modeemissa ja miten asentajat tuossa asiassa toimii kiinteän netin piti olla monta kertaa parempi gigan kiinteä mitä mun isosiskon mulle maksama dna 5g 1000 megan liittymä joka toimii niin on
Onhan kaapelimodeemisi kytketty antennirasian tv- tai data-liitäntään?
Radio-liitäntään kytketty kaapelimodeemi ei toimi.
on oikein ásennettu hoitaja teki sen tosin sanoi ettei ole aikasempaa kokemusta kaapelinetin asennuksesta mutta teki ohjeiden mukaan ja toinen hoitaja sanoi että oikein on kytketty saakohan tuota kaapelinettiä gigan mun osoitteeseen ainakin telian mukaan liittymä on auki
siinä on siis vikaa ja vikapuolen päästä on siirtynyt homma asentajalle modeemin uusinta valtuutus ja resetointi ei ole auttanut vaan valo minkä pitäisi vilkkua vihreänä vilkkuu punaisena ja lukee että on yhteytessä mutta sivuja ei pysty selaan ja nettiä käyttään
onko vika siis yhteytessä vai modeemissa sitä selvitetään kun vikapalvelusta tuli ilmoitus että homma on siirtynyt asentajalle niin kun telian saatavuus kyselyssä mainitaan että tuon gigan kaapelinetin tähän osoitteeseen saa ja hoitaja vahvistanut saman niin voiko asentajakaan saaha onkelmaa korjattua ja jos voi niin mitä luulette kummassa on vika modeemissa vai yhteytessä ainakaan torniosta ei ole kuulunut muilta valitusta
ja jos vika on modeemissa niin toimittaako asentaja uuden modeemin onko sillä se matkassa vai lähettääkö telia uuden modeemin vai haenko sen telia pisteestä rajala kauppa keskuksesta
Hyvä, että vikapalvelu on ollut yhteydessä ja tapaus siirtynyt asentajalle. Sitä kautta tulee varmasti ajankohtaisinta tietoa onko kyse yhteydestä vai modeemista. Hyvitykset katsomme aina tapauskohtaisesti asiakaspalvelun kautta, joten sinne kannattaa olla yhteydessä jos tuo ei alkaisi toimimaan. Mikä modeemi sinulla on nyt käytössä ja onko se Telialta hankittu?
minulla on käytössä technicolor modeemi onko ne luotettavia
minulla on käytössä technicolor modeemi onko ne luotettavia
Meidän kautta hankituissa kaapelimodeemeissa ohjelmistopäivitykset laitetaan aina ajantasalle ja näin pidämme huolta asiakkaistamme. Eli voit olla huoleti.
On kyllä hyvin harvinaista, että uusi laite olisi heti rikki. Nyt kun asentaja tulee käymään, niin pitäisi tuo sillä ratketa. Pitää vain odotella arkea, nyt on ollut pyhiä, joten ei varmasti ole asentajat liikkeellä.
onko taloyhtiöllä velvollisuus ottaa tuota vahvistinta kaapelinettiä varten koska se ei toimi se kaapelinetti asentajan mukaan ilman vahvistinta
--
Muokkaus PihlaHei: siirretty omasta aloituksesta tähän valmiiseen ketjuun
koska telian asentaja ja isännöitsijä tulee asentaan kaapelinetin toimintaan tarvittavan vahvistimen koska laskut menee kokoajan eikä netti vielä toimi käytän tällä hetkellä dna 5g 1000 megan liittymää niin koska telian asentaja ja isännöitsijä tulee asentaan mulle vahvistimen jotta saahaan kaapelinetti toimiin
--
Muokkaus PihlaHei: siirretty omasta aloituksesta tähän valmiiseen ketjuun
olisi se mukava saaha se kaapelinetti toimiin kun siitä menee laskut
--
Muokkaus PihlaHei: siirretty omasta aloituksesta tähän valmiiseen ketjuun
siis kuka sen vahvistimen asentaa tai hankkii ja asentaa telia vai kiinteistön isänöitsijä eli taloyhtiö ja kauan tässä voi mennä aikaa
--
Muokkaus PihlaHei: siirretty omasta aloituksesta tähän valmiiseen ketjuun
Nyt kyllä kysyit hyvän kysymyksen. Miltä tuo vikailmoitus näyttää tällä hetkellä, onko se vielä avoimena? Jos on, niin odottele vielä hetkinen, olemme varmasti yhteydessä. En osaa sanoa tilanteestasi tarkemmin täällä Yhteisön puolella, mutta jos haluat lisää tietoa missä tuo vikailmoitus menee tällä hetkellä, niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalvelun suuntaan! Sitä kautta saadaan myös asiakastiedot auki ja päästään näkemään tarkemmin sen tila.