OIen saanut 3.11. tekstiviestin, että laajakaistaliittymäni on kytketty. Zyxel-merkkinen modeemini on seinässä, siinä on puhelinjohto seinässä ja se on kytketty myös ethernet-kaapelilla tietokoneeseen. WPS/WLAN ja POWER-valot palavat ja DSL-valo vilkkuu satunnaisesti, mutta ei pala. Nettiyhteys ei kuitenkaan toimi.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Sivu 1 / 1
Moikka KerttuS!
Olitko kokeillut eri puhelinpistokkeista jos semmoisia asunnosta löytyy? Melkein kannattaa testata toisella modeemilla ja jos ei silläkään toimi niin vikapalveluun vain vikailmoitusta niin voivat katsoa miksei yhteys toimi. Vikailmoituksen voi tehdä sonera.fi omien sivujen kautta tai soittamalla vikapalveluun 020690101.
Olitko kokeillut eri puhelinpistokkeista jos semmoisia asunnosta löytyy? Melkein kannattaa testata toisella modeemilla ja jos ei silläkään toimi niin vikapalveluun vain vikailmoitusta niin voivat katsoa miksei yhteys toimi. Vikailmoituksen voi tehdä sonera.fi omien sivujen kautta tai soittamalla vikapalveluun 020690101.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.