Skip to main content

Vaihdoin Valokuitusen verkossa nettiopetaattoria Teliaan. Kun Telian mukaan liittymä oli avattu, ei tullut IP-osoitetta. Kun aikani "kohkasin" asiakaspalvelun kanssa, niin tuli IP-osoite, mutta kaikki selausyritykset ohjautuvat Telian sivulle, joka antaa ymmärtää että palvelua ei ole aktivoitu. Itse ei pysty tekemään mitään. Vain vikatiketin, jonka vasteaika 1-5 vrk. Luulisi että liittymän avaus, kun se on jo toiminut toisella operaattorilla olisi niin sanottua "pässinlihaa".

Onneksi korjasivat ongelman kuitenkin nopeasti, oli konfiguraatio-ongelma liittymässä. Taisi uuden liittymän avauksen step guide olla jäänyt lukematta. 


Hyvä juttu että asia selvisi ja kiitos siitä että tulit kertomaan siitä tänne ketjuun. 👍🏼

Avausprosessissa oli todennäköisesti tapahtunut jotain ja siksi liittymä ei toiminut. Tällaistakin voi sattua kun tekniikasta on kyse. Nyt kaikki on kuitenkin kunnossa ja hyvä niin. 


Vastaa