Vaihdoin Valokuitusen verkossa nettiopetaattoria Teliaan. Kun Telian mukaan liittymä oli avattu, ei tullut IP-osoitetta. Kun aikani "kohkasin" asiakaspalvelun kanssa, niin tuli IP-osoite, mutta kaikki selausyritykset ohjautuvat Telian sivulle, joka antaa ymmärtää että palvelua ei ole aktivoitu. Itse ei pysty tekemään mitään. Vain vikatiketin, jonka vasteaika 1-5 vrk. Luulisi että liittymän avaus, kun se on jo toiminut toisella operaattorilla olisi niin sanottua "pässinlihaa".
Sivu 1 / 1
Onneksi korjasivat ongelman kuitenkin nopeasti, oli konfiguraatio-ongelma liittymässä. Taisi uuden liittymän avauksen step guide olla jäänyt lukematta.
Hyvä juttu että asia selvisi ja kiitos siitä että tulit kertomaan siitä tänne ketjuun.
Avausprosessissa oli todennäköisesti tapahtunut jotain ja siksi liittymä ei toiminut. Tällaistakin voi sattua kun tekniikasta on kyse. Nyt kaikki on kuitenkin kunnossa ja hyvä niin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.