Hei, olen täällä "maaseudulla" mobiiliyhteyden (20km Turun keskustasta) varassa mikä on määräaikainen.
Yhteys lakkaa toimimasta yleensä kokonaan puolelta päivin ja ruljanssia on ollut jo pari viikkoa.
Ainakin.
Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun lukuisia kertoja ja myös häiriöpalveluun jonka kanssa on käyty kaikki mahdolliset resetoinnit, taajuuspakottamiset yms. lävitse.
Tänä aamulla klo 8:00 tuli vielä 18Mbps sisään, mutta jo 8:45 oli yhteys romahtanut: 5Mbps
Kohta se häviää kokonaan.
Sopimuksessa on taattu alaraja 10Mbps (10-100)
Mikään ei auta ja häiriö/vika on m y ö n n e t t y Telian toimesta.
Tämänkin viestin kirjoitan käyttämällä kännykkää ja ruokkimalla pöytäkonetta usb-liittimellä saunalahden liittymällä.
Pidän kohtuuttomana sitä, että joudun päivittäin tätä asiaa selvittelemään. Hommaan menee aikaa ja samalla maksan liittymästä ja jopa toimimattoman liittymän vaihdosta (kertamaksu) Telialle.
Maksan saunalahdelle toimivasta vanhasta älypuhelimen liittymästä ja Telialle tyhjästä.
Mitään edistystä ei korjaustoimien suhteen ole tapahtunut.
En tiedä mikä on Telian mielestä kohtuullinen korjausaika.
Minulla tulee mitta täyteen ja olen jo tehnyt valituksen kuluttajaviranomaisille.
Aikooko Telia toimia seuraavat kaksi vuotta tällä periaatteella enkä pääse liittymästä millään muutoin eroon kuin kuolemalla?
Mobiiliyhteyden toimimattomuus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
