Modeemi ei toimi enää - Pitääkö se palauttaa?

  • 29 April 2020
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei, 
Telialta samani modeemin (Inteno malli) ei enää toimi. En tarvii uutta, kun ystävä lahjoitti oman Zykel Vla-mallinen. 

Saanko heitä roskiin tai pitäisikö palauttaa johonkun asiakaspaulautteseen (vaikka muutama kuukautta päästä) tai saanko viedä roskiin?

Edit HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja poistettu nimi


1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Moikka @AJDIAS ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Harmi kuulla, että meiltä hankkimasi modeemi on nyt mennyt rikki. Onko sinulla meiltä hankkituna vuokramodeemi vai onko se sinun oma? Voisit olla tuosta yhteydessä meidän asiakaspalveluumme, niin saadaan sitä kautta katsottua modeemisi tilanne, tarvitseeko se palauttaa vai ei. Tästä löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot.

Vastaa